Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arka aihe, mutta kaipaisin rohkaisua:(

Vierailija

Sanokaa nyt mulle, että kunnollista seksielämää voi olla vielä kolmen alatiesynnytyksen jälkeen. Ja tarkoitan nimenomaan emättimen väljyyden kannalta.

Kahden ekan synnytyksestä olen palautunut ok, ilman, että olen koskaan tehnyt niitä lihassupistuksia. Nyt odotan kolmatta puolivälissä ja muutos emättimen kireydessä valtava:( Huonompaan!

Ymmärrän, että nivelet jne löystyy, mutta miksi näin rajusti? Pystynkö enää palautumaan? Teen supistuksia nyt 300 päivässä paitsi viikoloppuisin, että olisi vähän taukoa, mutta tuntuu, että huonompaan vain mennään. Ja synnytys vielä edessä.

Tämä on minulle tosi arka paikka, ja pilaa varmaan lopulta koko seksielämämme, minun on hyvin vaikea olla edes halukas tässä tilanteessa.

Äh, tekstini on sekava, tiedän sen. Olen vain surkean ahdistunut aiheesta. Kyllä tämä omaa naiseuden tunnetta kaivelee:(

Kommentit (9)

Vierailija

hanki jo valmiiksi geisha-kuulat ja kun synnytyksen jälkeen jälkitaristus tehty, alat harjoittelemaan niillä. niitähän saa eri painoisia jne.

ja leikkaus on sitten se " viimeinen" vaihtoehto.

minusta ei kannata masentua, kunhan todella teet asialle jotain sitten kun voit tehdä sille jotain.

Vierailija

muista sitten ettei se seksi ole timmiydestä kiinni, niinhän me miehillekin sanotaan ettei se ole koosta kiinni.

Voihan se olla että paikat muuttuu, silloin seksikin muuttuu. Jos nyt sinulla on jotain lempiasentoja, voi olla ettei ne ole enää hyviä, muttta tilalle tulee uusia jotka ennen ei tulleet mieleenkään.

Ei se sinun naiseutesi ja haluttavuutesi ja seksikkyytesi ole siitä yhdestä paikasta kiinni.

Vierailija

Ne löystyy minkä löystyy raskauden aikana, mutta itse synnytys ei asiaa enää pahenna :).

Ja jumpalla varmasti saat tulosta aikaan jahka vauva on mahasi ulkopuolella :).

Vierailija

Mulla on neljä synnytystä takana ja seksi sujuu aivan mainiosti. Juu, olen väljempi kuin nuorena tyttönä mutta se ei ole haitannut oikeasti yhtään. Joten ei kannata ainakaan etukäten murehtia!

Vierailija

jos olet nyt raskaana, et millään voi tietää mikä on tilanne synnytyksen jälkeen. Kolmannessa raskaudessa kannattajalihakset ovat löystyneet niin, että vauva painaa paljon alemmas kuin aikaisemmat ja näinollen vaikuttaa emattimen kireyteen. Synnytyksen jälkeen tätä painoa ei ole, ja jumppaamalla saat toki olosi " timmimmäksi" . Ja sitten kannattaa käyttää kuulia jos tuntuu tarvitsevansa.

itselläni on takana 5 synnytysta ja ei mielestäni emätin ole venynyt kahta ensimmäistä synnytystä väljemmäksi. Toki harrastan " jumppaa" , mutta kuulia en ole tarvinnut. ja seksissä puristelen ahkerasti, mistä mieskin pitää ; )

Älä yhtään huolehdi tilanteesta raskausaikana!

Uusimmat

Suosituimmat