Kylla IMETTAMINEN pienentaa rinnat ihan totaalisesti. Ma olen kolme lasta imettanyt ja SILIKONIT olisi ainut oikea ratkaisu naihin patalapp...

Vierailija

Sanokaa te imetysfriikit mitä vaan, niin totuus on että IMETTÄMINEN PILAA RINNAT. Mulla kuppikoko on pienetynyt kolmen lapsen imettämisen jälkeen !!!

Kommentit (12)

Vierailija

vähintään 8 kk, ja hänellä on tätä nykyä rinnat paremmat kuin ennen. Itselleni ei käynyt yhtä onnekkaasti, mutta ei nyt mikään katastrofikaan ole minun tilanteeni. Minulla kolme lasta, kaikkia imetetty kunnolla. Ollaan molemmat hoikkia, B-kupillisia, kaveri viimeisen imetyksen jälkeen siirtyi C-kuppiin pysyvästi.

Vierailija

Tämä on taas sellainen asia, että eiköhän jokaisella ole oikeus omiin tuntemuksiinsa. Ajattelin just viime viikolla, että jos rinnat muuttuisivat kuin patalapuiksi, toivoisin ja yrittäisin johonkin korjausleikkaukseen, siis ei tietenkään mitään mahtisilikoneja mutta kyllä minua täysin tyhjät rinnat häiritsisivät, ymmärrän ap:n kannan täysin.

Kaksi olen imettänyt ja toivon, että eivät enää muutu.

Vierailija

Ärsyttävistä kartioista muutuneet kivan pyöreiksi. Paljon paremmat.

Entä jos sulta suhteellisuuden taju hävinnyt? Oli imetyksen vuoksi todella isot, niin tuntuu vain, että pienentyneet, vaikka oikeasti saman kokoiset kuin ennen imetystä.

Vierailija

on kasvaneet joka kerta, eikä ole imetyksen loputtua pienentyneet. Mutta roikkuuhan ne, joten eivät ne imetyksestä ole parantuneet. Ja raskausarpia on tullut, varsinkin se ensimmäinen maidon nousu rintoihin oli niin massiivinen, että niistä tuli yhdessä yössä lentopallot. No siitä onneksi laskivat.

Vierailija

voin sanoa että mulla ei enää oo rintoja. Alastomana tossa etumuksessa roikkuu kaksi kummallisen näköistä nahkapussia, joiden napit sojottaa lattiaa kohti. Kahdeksan vuotta sitten mulla oli c-kupin kiinteät, isot ja upeat rinnat.

Näin se menee... lottovoittoa ja jonkinnäköistä operaatiota odotellessa.

Vierailija

Yritä ajatella sitä, mitä hyvää olet saanut aikaan niillä tisseilläsi! Että sinulla on lapsia, ja heidän saamisensa näkyy sinun kehossasi - se on luonnollista. Et ehkä muutenkaan olisi ihan yhtä terhakkatissinen kuin kaksikymmentävuotiaana, vaikka et olisi imettänyt päivääkään.

T. Toinen imetysfriikki

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat