en uskalla mennä perhekahvilaan

Vierailija

kun en osaa jutella muiden äitien kanssa ja kaikki varmaan tuntevat siellä toisensa.

Kommentit (7)

Vierailija

menet ja esittelet ittes... koitat vähän osallistua juttuihin.. teillon kaikilla lapsia joten siinä on helppo keksii sanottavaa, kysyt joltain jotain sen lapsesta ja eiköhän se siitä. ite oon joutunu menee itekseen uutena moniin kerhoihin missä tiivis porukka. kyl sieltä aina joku juttukaveri on löytyny.

Vierailija

Mene vaan ja sanot suoraan, että et ole uskaltanut tulla aiemmin. Siellä on varmasti muitakin, jotka etsii seuraa. Sitten jos ei kolahda kenenkään jutut, niin ei tarvitse mennä uudestaan.

Kannattaa mennä hyvissä ajoin. Helpompi jutella, kun on vähemmän porukkaa. Jos menet siinä vaiheessa, kun kaikki on jo touhuissaan, on vaikeampi soluttautua joukkoon.

Vierailija

Minä olen perhekahvilassa kahvinkeittäjänä. Juuri saatiin noottia, ettei oltu juteltu kolmen henkilön kanssa jotka kerran käväsivät kahvilassa. Siinä on vähän ENSIMMÄISELLÄ kerralla hankala alkaa täysin olla sinut jonkun henkilön kanssa.

ROHKEASTI VAAN MUKAAN! Kyllä se juttu rupeaa luistamaan.

Vierailija

Sitten kerran päätin lähteä ja mukavaa oli. Siellä on ne ohjaajat ja ne kyllä tulee juttelemaan kaikille. Ja siellä tehdään kaikkea yhdessä, joten ei tule ulkopuolinen olo. Ja sitäpaitsi omia lapisahan sitä voi seurata siellä :)

Kaikki äidit, jotka tavannut siellä ovat olleet mukavia. Kannattaa mennä, jos vain suinkin pystyy!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat