Mitä mieltä olette tällaisesta touhusta. Petänkö miestäni?

Vierailija

Siis kuukausi sitten tapasiin miehen chatissa. Mies on perheen isä. Minä perheen äiti. Kumpikin on pettänyt puolisoitaan kerran ja molempien mielestä se riittää. Kumpikaan emme siis aijo pettää puolisoitaan emmekä aijo ikinä tavata tms. Olemme kirjoitelleet pieniä sähköpostiviestejä silloin tällöin. Se tuntuu mukavan jännittävältä ja piristää kotiäidin arkea. Mieheni ei tiedä asiasta. Onko tässä jotain väärää?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

jonka kanssa vaihtelen viestejä.

Minusta siinä ei ole mitään pahaa, koska olemme ns. ystävä-tasolla. Viestimme koskevat lähinnä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ja yleismaailmallisia ilmiöitä. Mitään seksuaalista välillämme ei ole. Miehelle en tästä ole raportoinut, miksi edes pitäisi, enhän raportoi edes Kaisan tai Liisan lähettämistä viesteistäkään???? Kaveri on kaveri oli sillä munat tai ei.

Vierailija

Minulla on pientä sähköä ilmassa erään työkaverin kanssa. Mitään ihmeempää ei ole tapahtunut. Minulle tuli silti morkkis, kun juhlin kerran hänen kanssaan kolmeen asti yöllä baarissa. Istuimme tuntitolkulla ihan vierekkäin ja juttelimme.

Ei siis mitään tuon ihmeempää, mutta silti omatunto kolkutti. Otin asian mieheni kanssa puheeksi. Kysyin häneltä, onko hänestä ok että vietän illan (yön?) jonkun miehen kanssa, jonka ollaan teoriassa vain kavereita, mutta käytännössä jotain tunteitakin on. Mies vastasi aika fiksusti minusta: hän sanoi, että tiedät itse onko se ok. Mies luottaa minuun ja arvostelukykyyni. Koska mitään ei tapahtunut, on asia päällisin puolin meistä molemmista ihan jees. Minun pitää kuitenkin olla tosi tarkkana siitä, mitä ajatuksissani tapahtuu. Edelleenkin tunnen jollain lailla pettäväni miestä henkisesti, kun ajattelen tätä työkaveria. :(

Vierailija

mulla on 3 rakastajaa enkä edes tunne pettäväni. oman miehenkin kanssa seksi luistaa erittäin hyvin :). toi on pientä, mutta toisaalta siitä se helposti repee... ;)

Vierailija

Jos olisimme todellakin vain ja ainoastaan kavereita, olisi yhdessä bilettäminenkin minusta ihan ok. Mieskin käy ulkona työkavereidensa kanssa, sekä miesten että naisten. Se mitä korvieni välissä tapahtuu, tekee jutusta kinkkisemmän.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat