Onko teillä kokemusta Yasmin pillereistä? Raskaanako?

Vierailija

Niin siinä siis kysymykseni? Olen syönyt kyseisiä e-pillereitä, yhtään unohtamatta. Tosin en ole ottanut joka päivä pilleriä samaan aikaan, joskus aamulla, joskus jäänyt iltaan. Nyt on tauko, vuotoa tuli tosi niukasti muutaman tunnin ajan, jonka jälkeen ei mitään. Ja olo on oksettava ja älyttömän väsynyt.:(

Testannut en ole, mutta jotenkin nyt tuntuu, ettei kaikki ole niinkuin pitäis?!

Ovatko toimineet muilla luotettavasti? Neuvoja kaivaten.

Kommentit (9)

Vierailija

Eivät ole turvottaneet, eivät laihduttaneet, eivät aiheuttaneet aknea eivätkä päänsärkyä.

Joskus olen pillerin unohtanut, mutta ottanut sen sen jälkeen heti kun olen muistanut (varmaan aina kuitenkin 12 tunnin sisällä). Olen ollut ko. pillereihin hyvin tyytyväinen.

Putkeen en ole pillereitä koskaan ottanut, vaan siis antanut kuukautisten tulla aina joka kuukausi. Kohta ajattelin lopettaa pillerit, jos se haikara vaikka sitten meillekin pian sen nyytin toisi... :)

Vierailija

Empä voi suositella näitä pillereitä kenellekään. Mitäköhän haittoja tästä vauvalle tulee, kun olen syönyt pillereitä, vaikka olen raskaana??

Vierailija

Sivuvaikutukset olivat alkuraskauden oireita: rintojen mieletön turvotus ja kipuilu, päänsärky, väsymys, pahoinvointi, huimaus ja rasittavat mielialojen vaihtelut.

Surkuhupaisaa on se, että kahta lastani odottaessa en kokenut mitään alkuraskauden oireita ja sitten ehkäistessä elämä pyöri juuri raskausoireiden ympärillä!

Vierailija

yhdistelmäehkäisypillerit ovat luotettavia - OIKEIN KÄYTETTYNÄ...

Vaikka olet muistanut ottaa jokaisen pillerin, olet ottanut ne epäsäännöllisesti. Jos esim. otat pillerin aamulla klo 8 TAI illalla klo 20, siinähän on jo 12 tunnin ero - puoli vuorokautta! Jotta ehkäisy olisi takuulla voimassa, elimistön hormonitason tulisi olla tasainen. Ottamalla hormoonit usein epäsäännöllisesti saatat lisätä sitä riskiä, että jonain kriittisenä hetkenä hormonimäärä ei ole riittävä vaikuttamaan.

Kuinka pitkään olet syönyt e-pillereitä? Ensimmäisinä kuukausina voi tulla jotain poikkeavaa koska elimistöllä kestää pitkään tottua siihen, ettei raskaaksi tulo olisikaan mahdollista.

Yasmin on muuten merkkinä ihan perseestä.

Vierailija

kuukautta Yasmineita. En ole kyllä ollut kovin tyytyväinen, päänsärkyä ollut ja mielialat heitelleet:( Mutta voisivatko olla tosiaan niin herkät, että jos ei ota samaan aikaan pilleriä joka päivä niin raskaus on mahdollinen???? T.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat