Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10pv liian lyhyt luteaalivaihe??!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mita olette milta. mulla on kolme inssia tehty ja jokaisessa menkat alkoi kymmenentena paivana inssin jalkeen. eikos se ole liian pian kiinnittymisen suhteen? suosittelisitteko pyytamaan lugeja??!! josko se on ollut meidan ongelma...

onko kenellekaan luget tuoneet toivottua tulosta?

kiitos suuri niille jotka viitsii vastailla!

annu

Kommentit (4)

Vierailija

Moi annu73! Mulla seuraavaksi ehkä keväämmällä tehdään vielä 1 inssi, halusin vähän taukoa mutta muuten vasta syksyllä elokuulla alkavat IVF-hoidot. Onnea sinulle insseihin.

Vierailija

kiitos helena viestista.

taytyy jutella lekurin kanssa. kaikkeahan aina haluu yrittaa...jospa sittenkin...

mikas sulla on seuraava vaihe? onnea jatkoon!!!

mulla varmaankin inssi taas maaliskuussa...alkaa usko menna, mutta taytyy taas ryhdistaytya!

annu

Vierailija

Mulle on kans nyt tehty 3 inssiä. Kahdessa ekassa vuoto alkoi kans tosi aikaisin ja mainitsin siitä lääkärille 3.inssin yhteydessä ja lääkäri silloin määräsi luget. Luget piti vuodon poissa mut silti tuli nega. Ja sitten piti lopettaa luget ja vuoto alkoi 2 pv:n päästä. Mulla ei ainakaan sillä kertaa auttanut.

Vierailija

ja onnea sinnekin! hoitotauko tekee valilla hyvaa. meilla oli marras-joulukuu paussia ja nyt tulee taas pakosta kk tai kaks. tekee paalle hyvaa, vaikka kyllahan sita asiaa tietty miettii, muttei tartte juosta ultrissa ym. talla kerralla itelle on vaikeempaa, olisin vaan halunnu inssiin heti...mutta ei voi mitaan...

oikein hirmusti ++++++++++++++onnea sinulle!

Uusimmat

Suosituimmat