10pv liian lyhyt luteaalivaihe??!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mita olette milta. mulla on kolme inssia tehty ja jokaisessa menkat alkoi kymmenentena paivana inssin jalkeen. eikos se ole liian pian kiinnittymisen suhteen? suosittelisitteko pyytamaan lugeja??!! josko se on ollut meidan ongelma...

onko kenellekaan luget tuoneet toivottua tulosta?

kiitos suuri niille jotka viitsii vastailla!

annu

Kommentit (2)

Vierailija

Olen aiemmin kärsinyt vähän vastaavanlaisesta ongelmasta. Onko sinulta mitattu ovulaation jälkeinen veren progesteroniarvo? Tiputteleeko ennen kuukautisten alkamista vai alkavatko kuukautiset " kertarysäyksellä" ?

Omasta mielestäni tuo 10 päivää on liian lyhyt luteaalivaihe (miksiköhän lääkäri ei ole siihen tarttunut?!) ja suosittelisin kyllä lämpimästi Lugesteronin käyttöä! Kuukautistenhan tulisi alkaa vasta 14 päivää munasolun irtoamisen jälkeen.

Veikkaanpa että Lugesteronin avulla saat luteaalivaihetta pidennettyä, jolloin mahdolliselle hedelmöityneelle munasolulle jää enemmän aikaa kiinnittyä. Sitten saattaa jo tärpätäkin!

Vierailija

kiitos vastauksesta.

joo, olen maininnut itse asiasta hoitavalle laakarille mutta han oli aikasemmin sita mielta etta 10pv pitas riittaa. me oltiin 3 hoitokertaa tutkimuksessa mukana ja nyt kun se on ohi oli samainen lekuri sita mielta etta olenkin rajatapaus ton luteaalivaiheen kanssa...eivatko sitten antaneet muita lakkeita skottamaan tutkimustuloksiaan vai miten mieli nyt muuttui. musta kylla aika torkeeta! eli tutkimusryhmaan menemiseen liittyy myos neg asioita!!!

olin nyt laparoskopiassa ja joudun odottamaan seuraavaa inssia ainakin kierron, kontrollikaynti operaatiosta on 19/03. eli nyt vaan odottelua. mutta yritan pyytaa lugeja. kiitos!

onko kukaan kayttanyt noita luonnollisia progesteroni rasvoja?? oisko ideaa tassa odotellessa kokeilla...

mukavaa paivaa kaikille!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat