Te joilla istukka etuseinässä.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Potkiiko vauvanne istukkaa?? Nyt useamman päivän tuntunut tosi inhottavaa viiltävää kipua alavatsalla, virtsarakko se ei ole koska sen kyllä tunnistan. Kipu tuntuu silloin kun vauva liikkuu kovin, tuntuu siltä että niinkuin nykisi vatsaa sisään päin. Vauva on ollut suurimman osan ajasta jalat alaspäin, mutta kun koko kasvaa niin samassa suhteessa voimakin. Toivottavasti vauvan potkut eivät vahingoita istukkaa?

JB72 + Alma rv24

Kommentit (2)

Vierailija

istukkaa jokatapauksessa oli se sitten etu- tai takaseinässä. Potkiihan se vauva joka suuntaan, vaikka nuo eteenpäin suuntautuvat potkut tuntuu eniten. Tuskinpa tuosta mitään haittaa on istukalle. Olishan se lajikehityksen kannalta aika huono juttu ollut, jos vauva saisi potkimalla ravinnon loppumaan itseltään...

A.A. rv 31+4 ja esikko 2v

Vierailija

En tosiaan tiedä, mutta mulla on nyt istukka toista kertaa tuossa etuseinässä ja tällä kertaa vielä niin että se kiertää hieman tuonne sivulle, melkein takaseinämään saakka. Potkuja tuntuu molemmissa kyljissä ja myös vauva kyllä potkii suoraan navankohdalle, missä istukka kaiketi sijaitsee mulla. Tuo " lätkä" on kyllä sen verran hyvin kiinni tuolla kohdussa ettei se vauvan potkuista irtoa. Tuolla kohdussa on sen verran kuitenkin tuota lapsivettä että se vaimentaa potkuja tosi paljon. Kuvittele vaikka itse potkaisevasi uimahallissa vieruskaveriasi nilkkaan (siis altaassa) niin ei se kyllä kauheasti kaveria satu, jos vettä ei välissä olisi niin sittenhän juttu olisi eri. Eli ei noista potkuista varmaan ole mitään haittaa, ei mulle ole ainakaan puhuttu koskaan sellaisesta. Ainoastaan ulkopuolelta tulevat iskut/kaatumiset voivat sitten irroittaa istukan paikaltaan.

Vastasinkohan edes sun kysymykseen.....no joka tapauksessa, minä en ainakaan ole huolissani tuosta asiasta.

t.kolomonen rv 38

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat