ELOpainoiset viikkoon 7.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eipä tehnyt viikon sairaalassa oleminen hyvää mun laihikselle. Tai no oikeammin paino on kyllä pysynyt samoissa lukemissa mutta sairaalassa tuli syötyä milloin mitäkin ja mihin tahansa kellon aikaan. Nyt uusi aloitus niin saan taas kiloja pois.

Päätin suunnitella viikon ruuat etukäteen niin on sitten kaupassa helppo ostaa kun tietää mitä aikoo perheelleen tarjota.

Tästä jatketaan iloisin mielin.

Vierailija

Kiva Nallukka, että viihdyit hepan selässä. Minäkin oon harkinnu tässä pitkin talvea, että josko vielä aloittaisin uudestaan ratsastelun. Edellisen kerran olin kopukan selässä viitisen vuotta sitten. En vaan oo saanu aikaseksi. Sen muistan, että lihakset saa helposti kipeeksi, kun ratsastaa oikein kunnolla pitkästä aikaa.

Oon alkanu muuten miettiä, että onkohan tässä mun kuurissa joku vialla, kun oon niin pirun kiukkunen koko ajan. Kiihtyminen nollasta-sataan ottaa noin sekunnin. Onks kellään muulla havaittavissa? Ukko-parka alkaa kohta väkisin syöttään mulle suklaata ja jäätelöä (..no siis meneehän niitä kyllä muutenkin). Voihan toki olla, että pelkkä imetyksen hiipumisen aiheuttama hormonimyrsky noita tunteita heiluttelee. Ja väsy, väsy, väsy...

Oli miten oli, liukasta laskiaissunnuntaita ja kermaisia pullia kaikille elopainoisille!

canemo

Vierailija

no juu, tässä sairastaessa on sitte menny tuo ruoan kanssa pelaaminen hiukan retuperälle. Sama tuon liikkumisen kanssa.. Minulle on pompsahtanut takasinpäin muutama ramma - painoin aamulla 71,1 eli 200g on tullut takkiin. Taitaa poskionteloissa olla lisäpainoa... ;(

Kaikenkaikkiaan sviddumainen olo. Yhtään ei ees kiinnosta ajatus lähteä pihalle, nyt ku tuo pikku-ukkokin vissiin perii tän äitinsä taudin.. Onneksi ei o ollut kuumetta, toivottavasti ei saa tuo pikkumieskään.

Kovasti tsemppiä kaikille eloisille tähän " senttipeliin" . Täältä vielä minäkin nousen...

Nyt poistun täältä ruikuttamasta

Nallu

Vierailija

Raskauskiloista: Esikoisesta tuli about 9 kg, jotka sain kyllä pois nuori kun silloin oli ja aineenvaihdunta erilainen. Kakkosesta tuli herranen aika! 17kg, joista jälkitarkastukseen mennessä oli poistunut n. 10 kg ja sitten sain loput melkeen pois ennen tätä raskautta, jost sitten tulikin 6kk aikana 10 kg tai jotain, kun tähän korttiin on aika huolimattomasti mitään merkattu :( Viimeisin merkintä on 28.4. rv 24. eikä mitään muuta...

Tämänhetkinen tilanne alkaa olla jotakuinkin sama, kuin ennen raskautta :) mutta petrattavaa olisi vielä :)

Eilettäin söin kismetin ja limsaa...mie olen vissiin sokeriaddikti? ;D

Eria

Vierailija

Kyllähän tuo paino saisi himpunverran nopiammin kadota tuosta ruhosta, mutta ihan kiva, että edes 100g viikossa ;D

Paino siis 64,9kg

Vyötärö 73 cm

BMI 25.4

Pizza ja irtokarkit viikonloppuna taisivat sittenkin olla liikaa...

Iloisin mielin uuteen keveämpään viikkoon kuitenkin!

Eria

Vierailija

Canemolle ekana, ei se kyllä näytä nuin pienelle tuo vyötärö :) Mie kyllä ihan pikkasen sitä mittanauhaa kiristän, tulee itelle parempi mieli ;D Niin ja mie ite olen kyllä tämmönen tuumahaara, että tuon vyötärön olis parempi olla jottaa lähempänä 60cm :D (160cm pipo päässä)

Nallukka: nyt kun mainitsit ton nallu rönöttää...*kika* siis oikeesti mulla tuli nuo venäläiset sirkuskarhut mielee...mistälie tuohon pomppas :) Koitahan parantua siellä!

Miulla itelläki kurkku karheena ja " tukkonen" olo, toivottavasti meneepi ohi se.

Eria

Vierailija

kävin tunnin heilumassa eestaas hepan selässä ;) Oli opettaja ollut niin armelias että antoi " helpon" hepan, eli sain osaavan, kiltin ja vähillä avuilla toimivan kopottimen :) Tuli siis semmoinen ihana olo, että " tämähän toimii" . On siis päästävä pian uudestaan....

Piti vaan käydä riemuitsemassa :]

nallu

Vierailija

tsemppiä " uuteen alkuun" .

Tuo on kyllä ihan hyvä ajatus että suunnittelee isomman pätkän nuita ruokia. Minä oon ite tämmösenä patalaiskana persoonana yrittäny aatella sen 2-3 päivää etukäteen ja laittaa isompia satseja niin ei tarvii ihan joka päivä ährätä tuon ruoanlaiton kanssa tuntitolkulla. Tuo viikon suunnittelu kyllä kuulostaa vielä paremmalta ;)

Pitäis kyllä oikeasti saada tää roppa kuntoon tästä kun jos vaikka sitä uutta vommelia saataisiin alulle *toiveikkaana täällä* Siinä kuitenkin sitte odotusaikana jää kaikki isommat riehumiset tuon kunnonkohotuksen suhteen.... Tuolla toisessa pinossahan noita oli " kuumeilijoita" enämpikin..

Lähen tästä joutavia turisemasta....... mutta sitä ennen: missäs kaikki luuraa??? Pumpulikin on ihan kateissa..

nallu

Vierailija

Vihdoin on flunssa voitettu, mutta painonpudotuksen suhteen ei mitään edistystä. Tilanne ei siis sen jälkeen ole muuttunut, kun tähän porukkaan mukaan ilmottauduin. Höh. Mutta ensi viikolla neiti täyttää puoli vuotta, joten sen kunniaksi ajattelin ryhdistäytyä. Ja aloittaa samalla nuo pilates-liikkeet, ja vatsa- ja selkäjumppaa muutenkin. Saa nähdä miten käy. Koneellekin olen päässyt tosi harvon.

G: Esikoisesta tuli älyttömät 21 kg, mutta niistä 3-4 voi antaa anteeksi, kun olin ennen raskautta hoikemmassa kunnossa kun normaalisti. Noista jäi sitten yhteensä 6-7 kg, eli ainakin 3-4 kg liikaa. Ja tässä toisessa raskaudessa kiloja tuli taas 19, joista jäljellä on nyt vielä nelisen kiloa. Eli normaalipainooni on matkaa vielä jotain 7-8 kg, josa puolet on ekasta ja puolet tästä toisesta raskaudesta jääneet. Höh.

Marja

Vierailija

vei tuo räkis kyllä hyvin terän, mutta täällä ollaan taas valmiina uuteen rutistukseen ;)

Tuohon painogeehen: painoa tuli semmonen 9 kiloa, josta siis vielä jäljellä abouttiarallaa kolme kiloa. MUTTAMUTTA lisäksi pitäis saada pois 2 semmoista kiloa jotka tuli nuissa " hormoonihoidoissa" ennen raskautumista. Siis juu, hoidothan ne minua lihotti, ei se mässy jota antaumuksella nassutin *nauraa täällä ittelleen*. Ja kun oikeesti en o enää mikään teinipesä, on ne vähän pakko kuntoilla pois NYT tai sitte ne jää forever.. Ja sitä en tahdo, en.

Kiitos kanssa omasta puolestani tsempistä jota täältä itteeni käyn imemässä ;) Hoikkaa viikonvaihdetta kaikille elopainoisille,

nallu

Vierailija

pudotus yhteensä miulla öööh, palijoko on 66,6-64,9. äääh 1,7 kg.

Vieläkää nuo tilaamani nuorisovarkut ei oikien sovi ;D, haarat roikkuu ja tiukkaa tekee saaha napit kiinni, kuitenkin ovat muka kokoa 32" minen oikein jaksa aina nuihin kokomerkintöihin uskoa?

se sama

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat