Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*KESÄHEINÄT vko7*~*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]♥

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 2, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Huomenia vaan :)

Minä meinasin kanssa perehtyä kestoihin ihan kunnolla. Vaikka ei olla mitään varsinaisia ekoihmisiä, niin kierrätys on tosi tärkeetä meille ja tota muovijuhlaa ainakin yritetään kovasti rajoittaa.

Oon saanut sellaisen vinkin yheltä tutulta kestoilijalta, joka niitä tekeekin, että jos ei oikein tiedä niistä paljoa ja ei halua stressata asiasta, niin alottaa vaikka tosiaan sillä yhdellä vaipalla päivässä kotioloissa. Näin varmaan itse teen että pääsis " alkuun" siinä hommassa, sittenhän sitä voipi laajentaa kokopäiväseks. Tai en mää tiiä mutta kokeilen kyllä ja tarkoitus käyttää niitä ihan aktiivisesti :D

Mulla on vaan niin kauhee kynnys ostaa niitä, kun haluaisin ommella itse. Jos joku vaan näyttäis mitä yhteen vaippaan kaikkee tarvitaan, ja minkä tyyppisistä kankaista, niin huruuttelisin mielellään, tulee edulliseks ja tykkään siitä puuhasta.

Ihanaa kun saatiin vähän uutta järjestystä vihdoin eilen, kyllä huomaa että viihtyy heti sata kertaa paremmin kun on mieleisen näköinen kämppä..

-palma 21+2

Vierailija

Täällä on ollut niin paljon tuota musiikillista viestiä viime aikoina, että pitääpä minunkin paljastaa kuuluvani samaan kastiin. Kovasti musiikista tykkään ja nytkin Idolsia odotan. Mikko sais munkin mielestä pärjätä, mutta kuunnellaa nyt ensin ;-)

Mulla on sellainen musiikillinen menneisyys et mitään järkevää en ole koskaan missään siltä alalta suorittanut, mut 11 vuotta alalla tein sivutoimista bisnestä eli 10 vuotta pidin pianotunteja ja 9 vuotta pidin muskaria (meni siis paria vuotta lukuunottamatta päälekäin nuo jutut). Esikoisen aikana kävin tuossa lähiasukaspuistossa pitämässä omalle ja muille äiti-vauva-pareille vauvamuskariakin ja näistä tän alueen mammoista tuli hyviä ystäviä, joista neljään pidän edelleen yhteyttä vaikka nää tytöt ja pojat menee nyt jo kouluun. Jos nytkin sais vauvan synnyttyä yhtä hyvää seuraa äitiyslomalle, niin jopas olis poikaa!

Mulle tuli tänään vakuutusyhtiöstä viestiä, että mun kopioimasta äitiyskortista oli puuttunut jotain ja kun selvittelin, niin sivujen 4 ja 5 tiedot näkyi ihan hyvin, mutta 6 sivun laidasta oli pudonnut pois ne sydämensykkeet ja nyt saan tehdä sitten lisäselvitystä sinne. Saapa nähdä että antavatko meille vakuutuksen nyt sitten. Mitään en tietty mahda, jos eivät anna, valehtelemaankaan en rupea sairauksistani.

Niin ja meille löytyi tänään matkarattaat! Olin jo melkein toivoni heittänyt, että meidän kääpiöautoon löytyisi matkarattaat, mutta niinpä vain Inglesinan Espressot oli mies saanut sinne survottua. Väri on mitä mielenkiintoisin (violetti-vaalea-vihertävä/khaki ja runko-osat harmaat), mutta täytyy sanoa, että hirmu laadukkailta nuo rattaat vaikuttivat. Ihan eri luokkaa oli tuntuma kuin meillä aikaisemmin olleissa matkarattaissa.

Ja Pals, toki vauvaudutaan kunhan nää natiaiset saadaan maailmaan.

Niin ja mulla silmä tulehtu. Sain lääkkeet siihen ke iltana ja ei parane. Tänään etsin silmälääkäriä, mut en löytänyt kuin maanantaille, mut siel vastaanotossa epäilivät et saattaa olla raskauden aiheuttama autoimmuunijuttu, joten saapa nähdä. Käskivät mennä yleislääkärin lähetteellä silmäklinikalle, jos viikonloppuna pahenee kipu. Kovasti on kyllä silmään koskenutkin. Onko kellään muulla tämmöistä vaivaa ollut?

Vierailija

http://www.babyonlineshop.de/

Tuolta hyvät naiset!! Kattokaa hintoja, ihan mieletöntä verrattuna johonkin lastentarvikkeeseen.. 39 e kotiinkuljetus, siis Suomeenkin. Kehuttu noita sivuja täällä palstoilla.. Itse ajattelin tilata kun huomattavasti edullisempaa, tutut merkit, ja kaikki värit saatavilla! ;)

Vierailija

WAU...mä jo toista kertaa täällä linjoilla täl viikolla..

Uus pesukone tuli tänään ja kyllä vähän helpotti. Se kodinkone setä jopa asensi sen valmiiks ni mun ei tarvinu asiaa sen enemmin miettiä. =)

Kihara...Nou hätä se MRSA:n kanssa. Siellä osastolla ne raskaana olevat työskentelee ihan normaalisti. Terveelle äidille siitä ei pitäis olla haittaa. Mut jos lintuinfluenssa tulis ni raskaana olevat ei kyseisiä potilaita sais hoitaa...(näin kerrottii viime vuoden koulutuksessa..)

Voi kun kiva kuulla ultra kuulumisia. Mä myös mietin sitä 4D ultraa mut oikeestaa..en mä halua sinne kun haluan sitten vauvan syntyessä nähdä ne meidän piirteet. Enkä mä pelkän sukupuolen takia halua siitä sitä isoa rahaa maksaa...

Painosta puhuitte..Mullahan tätä lähtö painoa riittää ja aika samoissa lukemissa se on täs sahannu...reilu kilo on tullu ekasta neuvolasta ja kakkos kerran ja eilisen neljännen kerran erotus on ed.n -1kg. eli paino menee ees taas. Kun on tarpeex tota vararavintoa jota vauva voi käyttää (ja ultran mukaan vauva kasvaa normaalisti)

Niin ja eilen kuulu vihdoinkin ne sydänäänet oikein vallanmainiosti. Ed.kerral kk:s sitten se vaavi hävis kuuluvuus alueelta..

Mahan pullahtamisesta...vieläkään ei juuri maha näy. ja vanhat housut menee hyvin ed.jalkaan mut kaverit varotteli et ei kuulemma menis kauaa et se masu sielt pullahtaa..Saas nähdä.

mutta mukavaa illan jatkoa kaikille. Mä lähen kauppakassin pakkaamiselle (pullot kauppaan yms)

Miiu ja vaavikka 22

ps.soittelin palkanlaskijalle. enpä tiennykkää et pitää hakee virkavapaata äitiysloman ajaks(eipä oo kukaa kertonu enkä oo kysyny kun en oo hoksannu asiaa). sitten lomat 2007 pitäis pitää 4/08 mennessä. oli kyl mukava täti kun heti neuvo et pidä lomat vanhempainvapaan päälle ja jää siitä sitten hoitovapaalle(näin se tais mennä)koska onhan mul sit vuoden 2008 lomat jäljellä..jotla ajattelin pitää ennen kun meen takas töihin...tos lyhyesti koko vartin kestäny puhelu.. =)

Vierailija

Mitähän tuohon cityäipän viestiin vastaisi... tekis mieli sanoa, että tottakai mä näytän 25-vuotiaalta, vaikka ikää ehtii tulemaan ennen vauvan syntymistä 34...

Mut sit toisaalta että minä sanoisin mie. Aika vaikea uskoa, kun ihan stadista olen kotoisin ja osan elämästä Oulussa asunut ja siellä puhunut nää-kieltä. (otakkonää kahavia?)

Joo, mut täytyy päätellä, että mulle on tullut hetkellinen häiriö ja olen sanonut mie ja olen siis tosi nuoren näköinen ;-)

Muistan kun olin hmm. kolmannessa kunnollisessa työpaikassani ja juoksin bussiin räntäsateessa. Ikää tais olla silloin jotain 25-26. Huppu oli kyllä takista päässä, mutta kyllähän se varsin veikeää oli, kun HKL:n bussikuski kysyi, että aikuisten vai lastenlippu, heh.

Mulla on tuossa toisella koneella hyvä lista tarvittavista vauvan ja äiditarvikkeista. Poimin täältä, muokkailtiin tuolla tarvikepalstalla konkareiden kanssa ja laitan toki tähän ketjuun, kun saan sen tikulla siirrettyä. Eihän ne kaikki ole kaikille tarpeellisia ja niitä voi sitten vähin erin ostella, jos ei viitsi varalle ostaa. Ja perheitä on kovin erilaisia vielä ja kaikenlisäksi vauvatkin tuppaavat ilmeisesti olemaan erilaisia.

Vierailija

piti kirjoittamani äsken, että olen niin itkunen, että en voi edes laulaa lapselle. Itku tulee heti ja sellasta päkätystä vauvakin pelästyy:-) Onneksi kuorossa pystyn laulamaan (riippuu tietysti biisistä..) ja vaavi saa vähän musiikkiakin kuulla. Esikoinen ei hirveästi perinyt laulunlahjoja, rytmitajua löytyy kyllä. Ex-miehen perheessä kaikki muut osasivat laulaa, paitsi hän ja eikös poika sitten perinyt isänsä tässä asiassa..pikku-Mattiernestin isä lauleskelee aika paljon, mutta en ole ihan saanut selville, että osaako hän laulaa vai ei. Kyllä hän niitä oman maansa biisejä jollottaa, mutta kun ne ovat niiiin erilaisia kuin meidän..;-)

Näitä tulee vaan mietittyä, kun on itse saanut niin paljon iloa lauluharrastuksesta, että toivois lapsellekin jotain vastaavaa. Mennään varmaan sitten muskariin, kuten esikoisenkin kanssa.

Vierailija

Inhottavasti pistänyt alavatsaan tänään. Varmaan jotain liitoskipua tms. Muuten kaikki ennallaan eli ihan hyvin. Vilkas alakerran asukas meillä:-)

Itkuhälyyttimen muuten hankkisin, jos ei heti niin aika pian. Olin niin vauhko esikoisen kanssa (ja olen varmaan tämänkin), että juoksen muuten koko ajan kurkkimassa vaunuihin onko vauva hengissä..

Tänään katotaan, miten se latvialainen limanuljaska vetoaa suomalaisten sydämiin idolsissa;-)

Lyhyestä virsi kaunis! Päivänjatkoja!

Vierailija

Minä tässä koneella taas koko ajan roikkumassa..

Kyllä tarvikkeisiin saa todella rahaa menemään. Itse olin aikoinani enemmän kuin onnekas, kun sain lähes kaiken. Itse ostettiin vain turvakaukalo. Laskettiin, että saatiin tavaraa tuhansien mk:jen arvosta (oli sitä aikaa vielä..)

Eipä mulla taida olla noihin listoihin lisättävää. Rintapumppua lähti mies esikoisen aikaan juoksemalla ostamaan, kun meni tissit aivan jumiin. Ei siitä lypsämisestä heti mitään tullut, kun sattui niin keleesti..Valuttelin sitten ilman liivejä liiat maidot resupaitaan ja kyllä se sitten siitä alkoi sujua. Myöhemmin oli kyllä hyödyllinen, kun en korviketta antanut ollenkaan. Omaa oli pakkasessa aina, että pääsin yksinkin jonnekin. Onneksi nuo pikkutarvikkeet maksavat niin vähän, että ei haittaa, jos ei tarttekaan. Esim. meillä tutit ja talkki. Ihan parilla paketeilla siteitä en muuten pärjännyt, kun vuosin useamman viikon.

En ole kovin kauan pessyt esikoisenkaan (7v) päätä shampoolla, joten shampoon jättäisin kyllä kaupanhyllylle muutamaksi vuodeksi. Öljy on hyvää siihen karstaan, kuten beserokin mainitsi. Ai niin, sellanen muovitettu frotee on hyvää patjan suojaksi ja matkahoitoalustaksi ym. Harsoja piti myös ostaa lisää, kun poitsu oli niin kova puklaamaan.

Täytyy kokeilla Pirkka-niksiä ja laittaa vaaleita vaatteita lillumaan tekareittenpuhdistustabletin kanssa. Corega-tabs vai mitä ne nyt on. Katotaan lähteekö puklut ja porkkanat irti.

Vierailija

Tervetuloa uudet ja anteeksi viikonloppuna ilmoittautunut, että missasin..Laitan listoille, jahka saan aikaiseksi..

Neuvolakäynneistä oli puhetta. Mulla on ollut kolme käyntiä, kaksi terkkarilla ja yksi lääkärillä sekä lisäksi rv12 ultra. Seuraava käynti on rv25 ja sitten ne kai tihenee. Yksi käynti on jätetty pois esikoiseen verrattuna tuosta rv19 tienoosta. Ihan mukava täti meillä on ja kaikkia asioita voi ottaa esille. Tammikuulla kaipasin käyntejä kovasti, kun ei niitä liikkeitä alkanut tuntua. Nyt kun Pikku M heiluu koko ajan, niin tuska ei ole niin valtava.

Besero, mä olen kanssa uneton aamuyöstä ja kauhuissani, kun lähden rv23 töihin puolen vuoden vuorotteluvapaan jälkeen. Hyvästi siis aamupäivän lepohetket:-( Jään kyllä saikulle heti, jos alkaa burnista pukkaamaan!

Kävin tänään lastenvaateliikkeessä hiplaamassa ja siellä oli 50cm farkut. Voi taivas, että ne oli söpöt, mutta mitä sellasilla tekee:-)

Vierailija

Nostetaanpas meidät etusivulle. Eipä tässä sen ihmeempiä. Pikkuihminen melskaa aika lailla:-) Välillä oikein säikähdän, kun tumpsauttaa ilman varoitusta! On se totta, että mieli on rauhoittunut todella paljon näitten liikkeitten tunnistamisen jälkeen. Eka etappi oli se 12 viikkoa, mutta olin aika hermona vielä pitkään sen jälkeen. Toinen etappi tämä 20 viikkoa ja nyt on olo ihan toisenlainen. Ei kai sitä ihan pelkäämättä kuitenkaan voi olla, ennenkuin nyytti on sylissä ja toisaalta kai sitä pelkää lapsensa puolesta lopunikänsä:-)

Kantoliinan meinasin muuten hankkia! Palsko oli tehnyt itse? Oliko sulla joku ohje? Aika kalliita valmiina ostettuina mun mielestä.

Vierailija

Ja eikun sama tahti jatkuu ;-) En tiedä taaskaan että miten suhtautua. Mies on mua 19 cm pidempi ja lyhyet tummat hiukset on hällä, mutta että mies olis hoikka, niin se nyt on ihan yhtä hyvä kohteliaisuus kuin että mä olisin nuoren näköinen. Ei vaan on mies kasvoistaan hoikan näköinen ja toki tunnustusta pitää antaa, että on mun seurassa kymmenkuntakiloa painoaan pudottanut.

Eikä mulla varmaan mitään kumppareita ollut... eiks silloin ollut kauhean kylmä sää aamulla. Varmaan jotain kamalaa päällä jos oikein arvaan, kun en ole oikein innostunut tässä kuukauden parin pakkasten takia ostamaan mitään uuttakaan. Varmaan mulla oli tummansininen Skilan vanha gore-takki ja ne farkut oli muuten tummanharmaat, sillä muistan että silloin aamulla kun yritin sinisiä laittaa jalkaan, niin niistä se ylänappi vaan sinkos ja piti ottaa jalkaan kokoa suuremmat housut. Onneksi olin ostanut jo varastoon yhtä kokoa suuremmat housut eikä tarvinnut pelkissä pikkareissa mennä töihin.

Ei meillä poika ollut mukana, kun eihän sinne saa lapsia ottaa mukaan.

Vierailija

Hyvää Ystävänpäivää rakkaat kanssasisaret!

Minäkin menin vähän vihjasemaan miehelleni, et ois ihan kiva saada joskus kukkia... Mutta annettakoon anteeksi, kun leipoi sentään töissä ollessani illaksi taivaallista omena/rahkapiirakkaa ja aurajuusto-herkkusieni-parsakaali-piirakkaa. Mulle kun oli tulossa kaveri illaksi. Itse mies lähti sählyyn. Joten olihan se aika suloisesti tehty.

Huh huh, jos lauantaina pääsisi edes niitä vaunuja katselemaan, niin saatais joku alku tälle ostohommalle. Tuntuu vaan vieläkin jotenkin liian aikaiselta. Sain tänään työkaverilta aivan ihanan yökkärin vauvalle. Sellaisen Tutan ruskean haalarin, jossa on oransseja ja punaisia elefantteja ja lintuja. Niin 70-lukua! Olin tosi liikuttunut kun sain sen!

Onko kellään kokemusta Gessleinin vaunuista? Minä löysin kivan oloiset vaunut, mitä ootte mieltä? Siis kokemusta mulla ei ole mistään vaunuista. http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/gesslein/swing-fin/ Ja väriksi haluaisin Duelli, eli ne toiset siitä alhaalla olevista malleista.

Pako-sarjasta sen verran, että katottiin viime viikkoon asti telkusta, kunnes ei enää maltettu, vaan nyt ollaan viikossa katottu koneelta kaikki toisen tuotantokauden tähänastiset jaksot. Omasta mielestäni sarja on vain parantunut toisella tuotantokaudella! Mielenkiintoista. Jossain vaiheessa kyllä varmaan tosin alkaa kyllästyttään jos sitä meinataan tehdä hirveen monta tuotantokautta ilman loppuratkaisua. :) Ai niin, ja koneelta ollaan myös alettu seuraamaan mielenkiintoista sarjaa, Heroes.

Mutta nyt, hyvät yöt!

-Veruska 20+5 & Sirriäinen-

Vierailija

Sf-mitta on mitta häpyluusta kohdun korkeimpaan kohtaan. Ekaa kertaa mitattiin mulla viime käynnillä rv20+1.

Idolsista mäkin sanoisin, että kyllä tuomarit pystyy mielipiteillään manipuloimaan kansaa ihan älyttömästi. Jos sanovat, että Mikki Hiiri on paras ja pääsee jatkoon, niin kansahan äänestää..

Vierailija

Ellu, minäkin ajattelin kyllä ihan aloittaa tuolla rattaat, sänky ja hoitoalusta -osastolla, eiköhän ne ole kuitenkin isommasta kamasta ne tärkeimmät! :) Tuota pikkusälää sitten varmaan kertyy, ja kuten (ainakin) Senniina totesi, ne on enemmän yksilöllisistä tarpeista riippuvia, eivätkä myöskään maksa niin paljon kuin rattaat ja sellaiset.

En ole hoitopöydästä vielä ihan varma, mietin pärjäisikö pelkällä alustalla. Onko joku vaihdellut vaippoja ihan sängyllä, onko toivotonta? Meillä on todellakin minimalistinen asunto, enkä haluaisi ylimääräisiä huonekaluja.

Senniina ja Ellu, mulla tulee myös istuessa vatsa usein todella kipeäksi. Tuntuu tosiaan kovalta, ja siihen sattuu - ei vihloen, vaan pikemminkin sellainen tunne, kuin olisi saanut kamalan täräyksen. (Jos teistä joku on joskus pudonnut hevosen selästä vauhdilla kivikovalle alustalle, kuten jäälle, tietää mistä tunteesta puhun...)

Olen vähän huolestuneena seurannut tilannetta, koska teen nimenomaan istumatyötä, kaiket päivät tietsun ääressä, ja kuten Ellullakin, pitkiä päiviä tulee. :( Sitten kun yritän istua niin, että mahaa ei niin paljon sattuisi, kipeytyy selkä. Toivottavasti pysyn vielä työkuntoisena, on niin kiire töissä, ettei olisi yhtään varaa jäädä saikulle. Kellään muullakaan ei ole aikaa ottaa mun hommia nyt, ja tähän työhön ei voi ottaa sijaista ihan päivässä jostakin.

Inhaa, että Miiullakin on sontamainen pomo. Mulla pomo otti yllättävän rauhallisesti raskausuutiseni (varmaan iloinen, kun pääsee eroon), mutta muuten meillä ylipäätään asiat eivät toimi ihan oikeudenmukaisesti. Työtehtävät ja ennen kaikkea palkkaus menee pärstäkertoimen mukaan ym. reilua meininkiä. Ajatelkaa, kollegani (samalla virkanimikkeellä kuin minä) tekee osittaisella hoitovapaalla eli 4-päiväistä työviikkoa, ja hän saa kuussa käteen (nettopalkka siis) enemmän kuin on minun bruttopalkkani! Pomo myös muutenkin koko ajan nokkii, esim. yrittää saada kiinni jostakin virheestä yms. Elämä on.

Besero kyseli painon kehittymisestä. Minulla kuulkaas näytti tänä aamuna ensimmäisen kerran tooooooooodella pitkään aikaan vaaka alle 100 kg! (huh, tulkoon tässä nyt sitten sekin julkisesti paljastetuksi... no, minä siitä painostani olen koko ajan ruikuttanutkin, tässä siis syy!) Paino on pudonnut odotusaikana lähes 7 kg, mikä em. syystä on vain positiivista. Pyrin siihen, että vaikka se enää ei laskisi, ettei se ainakaan nousisi yli lähtötilanteen edes raskauden lopussa.

Kiharalle jaksamista vaikeassa tilanteessa. Kiva, että Koalalla onnistunut ultrakäynti! Pals - en ole aikaisemmin kommentoinut, mutta meillä on kyllä tosi samansuuntaiset ajatukset vauvasta. Ihan itku välillä pääsee, kun ajattelen, miten paljon jo häntä rakastan. Ja haluaisin kovasti jo päästä " hypistelemään" vauvaa :)! Pari päivää sitten kaupassa oli vauva, joka ei-niin-voimakasäänisestä itkusta päätellen oli aika pikkuinen vielä. Kassamyyjä katseli vähän ihmeissään, kun kyyneleet vain valuivat pitkin naamaani. Taidan tosiaan olla raskaana :).

Minä en ole jaksanut katsoa enää Idolsia sen toisen (muistaakseni) semifinaalin jälkeen, jossa tuomarien käytös oli niin törkeää. Braskia vastaan minulla ei ole yhtään mitään, oikein söpö ja kiva tyttö, mutta semifinaalissa oli 3 taitavampaa laulajaa, ja tuomarien käytös pisti vihaksi. Sen jälkeen olen jättänyt sarjan väliin. Ari on kyllä suosikki ja toivon, että hän pääsee pitkälle.

Mutta nyt olen yksinäni kirjoittanut varmaan yhden sivullisen tekstiä, joten laitan luukut kiinni ja alan jatkan työntekoa, niin pääsee joskus kotiinkin. (En ole kyllä koskaan ennen surffannut näin paljon työnantajan ajalla kuin nyt viime kuukausina. Potut pottuina, hähä.)

PS. Mikä on sf-mitta? kysyy nimimerkki Epätietoinen

Vierailija

kihara kyseli philipsin itkarista.. meillä oli sellainen edellisellä kerralla. saatiin miehen työkaverilta heidän vanha ,se oli siis käytetty enkä siis tiedä kuinka monta vuotta vanha.. mutta toimi ihan hyvin vuoden, sitten alkoi hajoamaan ei enää yhdistänyt ja lopulta ei toiminut enää ollenkaan.

täytyy myöntää että pääsi kyllä putoamaan muutaman kerran lattiallekkin. mutta silti olen ajatellut hankkia sallaisen samanlaisen philipsin itkarin (aika perusmalli) uudestaan. joko uutena tai jos vaikka löytäis jostain käytetyn, mutta aika vähän niitä tuntuu olevan myynnissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat