Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis hä...tosta orgasmi-asiasta vielä...

Vierailija

Kun monet sanoo, että saa vaan pitkään kestävän klitoriksen hieronnan/nuolemisen jälkeen orgasmin ja sitten itse akti ei tunnu juuri miltään....niin kuinka te JAKSATTE innostua seksistä ylipäätään?? Sehän on sitten sama, kun tyydyttäis itse itsensä! Mitä mies ajattelee tälläsestä??

Jos mä en saisi itse yhdynnässä orkkua, en varmaan jaksais innostua ollenkaan sillä aina sitä voi itse hieroa itseään ja käy paljon iisimmin.

Kommentit (7)

Vierailija

Iso luku on mutta alle puolet. Ja itse saan orgasmin, ja on se minulle tärkeää, mutta meni siinä joku vuosi opetellessa että alkoi homma luistaa. Onneksi mies on muutenkin varsin opinhaluinen perfektionisti, niin jaksaa panostaa.

Vierailija

että 70% naisista ei saa ikinä orkkua yhdynnässä.

naisen vehje kun on vähän eri mallinen... kyllä sitä silti voi seksiä harrastaa. monet miehet tykkää nuolla ja hiplailla, leikkiä leluilla.. panokin tuntuu hyvältä mutta ei ihan riitä saamiseen, ei se silti sitä orgasmia mikskää pahenna

Vierailija

itse yhdyntä ei tunnu MILTÄÄN tai sattuu tai vastaavaa. se oli mun pointti. en osoittanutkaan kyssäriä niille, joista seksi on ihan OK.

Vierailija

orgasmi keskeistä ajattelua...! Seksi voi olla kahden ihmisen välistä hellyyttä, lähellä oloa ja toisen kosketuksesta nauttimista. Ei seksi ole vain yhdyntä/orgasmi... Ja orgasmiin verrattavan NAUTINNOLLISEN olon voi saada vaikkapa jo siitä että mies hieroo hitaasti koko kropan päästä päälakeen:)

Minusta on huolestuutavampaa se, jos toisen läheisyydestä, kosketuksesta ja seksistä ei osaa nauttia ilman yhdyntää...

Uusimmat

Suosituimmat