Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kerron miehelle...

Vierailija

Että mä inhoon sen isoa valkoista roikkuvaa kaljamahaa, sen karvaista peffaa ja sen pukeutumistyyliä? En tykkää myöskään, kun sillä on niin huono ryhti nykyisin.

Rakastan miestäni, mutta sen ulkonäkö on ihan rupsahtanut:( Itse pidän huolta itsestäni, urheilen jne.

Kuinka ihmeessä kehtaa/voin sanoa miehelle, että tekisi jotain itelleen??!! Mä en oikeesti tykkää katella sitä eikä tee seksiäkään enää mieli. Ällöttää se sen maha, kun se roikkuu siinä päällä seksihommissa...YÖK.

Tää asia vaivaa mua. Minusta ei ole kivaa, että 4 vuoden avioliiton aikana toinen rupsahtaa ja toinen pitää itestään huolta. Meillä on kaksi lastakin. Itse olen laihduttanut 3 vuoden aikana yhteensä 50kg, molemmista muksuista sain 25kg. Näen siis vaivaa ulkonäköni eteen.

Mies ei harrasta kuin musiikkia. Kun yritän vihjailla, että nyt olis aikaa mennä vaikka salille/lenkille, se vaan tuhahtaa ja avaa telkkarin...

Kommentit (2)

Vierailija

Miehet vaatii naisilta hoikkuutta, hyvää ulkonäköä ja urheilullisuutta, mutta sitten eivät itse tee asian eteen mitään. On se niin väärin.

Neuvoja en osaa antaa, sillä meillä kotona sama tilanne.

Vierailija

Voithan vihjata, kun vaikka telkkarissa joku urheilee, että hei ruvetaanko yhdessä käymään salilla? Tai pyydä mukaasi lenkille.

Itse ainakin loukkaantuisin, jos mun vatsasta sanottaisiin jotain. Mutta jos saa miehen liikkumaan mukanasi niin painohan alkaa pudota. Voit myös vaikuttaa tekemällä terveellistä vähärasvaista ruokaa.

Myös lahjakortti solariumiin auttaa, ainakin siihen valkoiseen vatsaan.

Uusimmat

Suosituimmat