Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join sitten ja oon raskaana:(

Vierailija

Menkat tuli ajallaan 2 viikkoa sitten ja viikko sitten vedin hirveät kännit. Viikonloppuna aloin miettimään, että taitaa ovulaatio lähestyä, mutta oireet ei ollutkaan tyypillisiä.

Testasin plussan. Tämä ryyppääminen ajoittui 5+2 aikaan. Kyllä nyt vituttaa! 3 keskenmenoa takana ja pelko perseessä. Ja en todellakaan ottanut muutamaa bissee, vaan ihan väkeviä vedin, kun oli miehen synttärit täällä kotona. Aattelin, että ihan sama, kun en ole raskaana ja ovulaatiokin vasta tulossa.

Jos tämäkin menee kesken, niin mukavaa:(

Ja menkat oli ihan normaalit, kesti vaan yllättävän vähän aikaa. Oli vatsakivut, hyytymiä ja kaikkea.

En tajua vai olisiko se ollut taas km ja jotain materiaalia ois jäänyt sinne. Kummallista vaan, että menkat ei ollut edes myöhässä, kuten kemiallisessa yleensä.

Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija

Mä myös vedin naamat pari päivää ennenkuin plussasin. Laattasin koko seuraavan päivän. Älä huolehdi, tuskin on alkiolle mitään aiheuttanut kun ei istukka ole vielä valmis. Stressi on pahin km:n riski. Toivo parasta.

Vierailija

joka toinen lapsi olisi vammainen tai vaurioitunut, jos alkuraskauden juomiset vaikuttaisivat kehitykseen dramaattisesti. silloin, kun äiti ei vielä tiedä olevansa raskaana, ei vaaraa sikiölle ole.

onnea raskauteen! kyllä ne menkat voi tulla vaikka olisikin ' pullat uunissa' .

Vierailija

Neuvolassa kerroin ja mua rauhoiteltiin sillä että se sikiö on tosiaan jotenkin suojassa tietyn ajan. En muista enää mikä se juttu oli, ehkä just noin meni kuin joku vastaajista kirjoitti.

Uusimmat

Suosituimmat