Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen 10kg takana :)

Vierailija

Siitä pidetään kiinni.. takaisin ei ole menemistä!

Nyt kaikki muutkin omat saavutuksenne kehiin painonpudotuksen saralla! Tsempataan toisiamme!

Kommentit (14)

Vierailija

Mun elämäntapamuutos alkoi kesäkuussa eli olen varmasti hitain tässä sakissa :) Loistavana apuna ovat olleet

- kutri. net josta löytyvät kalorien kulutuksen helpot ohjeet ja se, minkä verran pitää vähintään syödä sekä

- virtuaaliravintola http: // ffp. uku. fi/ cgi-bin/ energynet/ energyintake. pl jossa niitä kaloreita, kuituja ja proteiineja pystyy helposti laskemaan sekä loppujen lopuksi jenkkiläinen Flylady

- www. flylady. net josta latasin helppokäyttöisiä lomakkeita joihin merkitään syödyt ruoat ja liikunta. Kaikki ilmaisia apuvälineitä joista olen itse tykännyt. Aiemmin laihduttaessani söin liian vähän, nyt syön n 1700 kaloria päivässä mikä tuntuu tosi isolta määrältä.

Vierailija

Mulla on 12 kg takana ja 11 edessä :) On ollut tosi kivaa kun ostin joitain uusia vaatteita ja tutut ovat kommentoineet positiivisesti, itsekin tuntuu vihdoin että jotain on tapahtunut.

Vierailija

Itselläni nyt 6 viikkoa takana ja tuloksena -6.5 kg. Pudotettavaa on vielä tämänkin jälkeen sellaset 15 kg mutta hyvä vauhti päällä joka tapauksessa!

Vierailija

Nämä karseat pakkaset pistivät ulkoiluhalut jäihin. Vielä 6 kg:n pudotus tavoitteena (ainakin), sillä pääsisi jo reilusti alle BMI 25:n. Jospa sitten nuokin vaatteet " ajalta ennen lapsia" alkaisivat mahtua=)

Vierailija

vielä 10 kg pudotettavaa.

Nyt olen pudottanut hitaasti mutta todella toivon että tänä aikana sisäistän tämän uuden tavan elää, syödä terveellisesti ja normaaleja annoskokoja ja liikkua. Olen jopa löytänyt oman lajin, aivan ihanaa :) Takaisin ei paino saa enää nousta!

Tämä olkoon lupaus äidilleni. Tyhmä olen jos en nyt tajua korjata terveydelle haitallisia tottumuksia. Niin läheltä olen nyt saanut seurata mitä liikalihavuus voi tehdä. Sisko mukana samassa elämäntapaprojektissa.

Vierailija

Sitten tulin raskaaksi joten pudotus joutui jäähylle. LÄhtöpaino oli siis 83kg ja 70kg kerkesin tiputtaa. (pituutta 160cm) Nyt paino on n. 75 ja rv 28. Pudotus jatkuu sitten imetyksen jälkeen.

Vierailija

Eikä kannata olla murheissaan, jos se ei tapahdu vauhdilla. Jokainen gramma alaspäin on voittoa!

Itse olen siis syyskuussa aloittanut uuden elämän. :)

Vieläkin on hiukan yli satakiloa mittarissa joten ei tämä tähän lopu!

T.ap

Uusimmat

Suosituimmat