Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh, ystävänpäivä!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen sen verran käpy, että inhoan ystävänpäivää. Muistan hyvin, miten markkinamiehet sen toivat Suomeen 1980-luvulla.

Ja nyt ketuttaa katsoa sitä kamalaa roinan markkinointia, mitä ko. juhlan tiimoilla harrastetaan.

Vaikka niin se taitaa olla: ei sellaista juhlaa olekaan, jota kauppa ei saisi muutettua markkinointiprojektiksi.

Kortein tms. kaverin muistaminen on ok, mutta kuka hitto tuota tiimarikrääsää arvostaa? Muut siis kuin alle kouluikäiset tenavat...

Kommentit (4)

Vierailija

Sinänsä on ihan kivaa ja ok, jos haluaa ystävänpäivänäkin muistaa, mutta kuuluupa ystävänpäivästä kehittyneen melkoinen kilpailulajikin esim. juuri Yhdysvalloissa...

Vierailija:

Lainaus:

Kyllähän ystäviä muistaa muutenkin, jos siihen on erityistä tarvetta (ja vaikkei olisikaan!); sydämenkuva kalenterissa ei ole erityinen syy.

Vierailija

Musta olis ihanaa, jos Suomessakin tämä olisi rakastavaisten päivä, oikee Valentine´s Day. Saisi hemmotella omaa hanipupua vielä kerran ihan syystä. Vaikka pitäis kyllä hemmotella muutenkin..

Vierailija

Joulukorttistressistä riittää minulle koko vuodeksi (niitäkin lähetän alle 15). Ystävänpäivän sanomakaan ei ihan aukea minulle. Kyllähän ystäviä muistaa muutenkin, jos siihen on erityistä tarvetta (ja vaikkei olisikaan!); sydämenkuva kalenterissa ei ole erityinen syy.

Uusimmat

Suosituimmat