Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua lapsia niin paljon kuin sinulle suodaan?

Vierailija

Ja niin usein kuin luonto on sen katsonut tarpeelliseksi?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

...aloitin seksielämän mieheni kanssa 19-vuotiaana. Olisin tullut ekan kerran äidiksi 20-vuotiaana. Jatkossa 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, ja varmaan vielä 48-vuotiaana. Äidilläni oli kuukautiset melkein 6-kymppiseksi.

Olisin sitten 5-kymppisenä, jos olisin elossa yleensä...15 lapsen äiti, joista viisi olisi vielä alle 10-vuotiaita. Olisin jo mummi, mutta eipä minusta paljon olisi iloa lastenlapsilleni.

Olisinko onnellinen ja pirteä? Tuskinpa. Olisinko terve ja elinvoimainen? Tuskinpa.

Nyt olen kolmen ihanan ja halutun lapsen super-onnellinen äiti. Voimme harrastaa ja tehdä mitä ikinä haluamme, voimme matkustella ja ylipäätään koko perheellä puuhaaminen on helppoa.

Vierailija

että melkein jokaisessa viestissä oli yksi syy raha, mutta silti suurperheiden lapsilisistä kuulee jatkuvaa kateellista murinaa. Rakentavat kuulemma uudet talot ja ostava isot autot lapsilisillä.

Ristiriitaista.

Vierailija

En halua, että lapset kulkevat vanhoissa lumpuissa, jne. Haluan myös, että itselle on aikaa ja joku ehkä ottaa joskus lapset hoitoon. Kymmentä on aika halkala saada, kun kahdessakin on jo miettimistä kuka haluaisi lapsenlikaksi. Lisäksi raskausajan on olleet mulle sairaslomaa, joten en siksikään.

Vierailija

Nyt on kaksi ja oikeasti välillä näen nälkää että lapsille riittäisi, katsos kun kaikki ei halua imeä niitä tukia yhteiskunnalta.

Toki jos ei olisi yhtään käsitystä siitä mikä on oikein, ja mikä väärin, niin mikäs siinä, istuisin kotona tukien varassa ja vääntäisin kakaran per vuosi.

Minulla tämä on myös terveyskysymys, en pysty tuottamaan enää terveitä lapsia. Pitäisikö siis tehdä sitten niitä sairaita, joita myös hoidettaisi tukien varassa?

Vierailija

Menin viime talvena naimisiin. Olen nyt 33-vuotias ja esikoista odotan. Tän ekan alulle laittoon meni yli puoli vuotta. Kesällä syntyy ja sitten toivottavasti puol vuotta täysimetystä...........

Voipi kuule olla, että meille suotiin vain tää yksi, olenko sitten huonompi kuin joku jolla vaikka 15 tenavaa???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat