Muilla odottajilla keltaista valkovuotoa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko ihan normaalia ja mistä voi johtua? Välillä sitä tulee runsaampana, välillä menee päiviä ettei tule ollenkaan. Missään vaiheessa ei ole ollut ruskeaa tai vaaleanpunaista. Silti mietityttää...

-Ultsi + Lahja 9+4-

Kommentit (5)

Vierailija

Eli kertokaapa kokemuksistanne lisää! Onko raskaus sujunut hyvin keltaisesta valkovuodosta huolimatta ja onko teillä todettu esim. hiivaa?

Multa otettiin neuvolalääkärissä perjantaina hiivatesti -tänään pitäisi soittaa neuvolaan tuloksista. Mulla ei siis ole perinteisiä hiivan oireita, vaan sitä keltaista valkovuotoa aika ajoin. Hiivan oireet kyllä tunnistan, koska se mulla on ollut monta kertaa, ei tosin tässä raskaudessa.

Ei tuo neuvolalääkärikään mitenkään huolestunut ollut, sydänääntekin kuuluivat hyvin :-)

-Ultsi + Lahja 10+4-

Vierailija

mutta vastailenpa silti. Mulla tuli koko raskauden ajan keltaista valkovuotoa ja paljon. Hiiva- ja strepto-B -testit oli negat.

Eli mulla ainakin oli ihan normaali raskauteen kuuluva juttu!

Vierailija

on tullut koko raskauden ajan kellertävää. Välillä todella paljon ja välillä myös sellaista ovisliman tyyppistä, mutta sitkeämpää. Kaikki on sujunut hyvin, pissatestit puhtaita ym. joten en huolehtisi asiasta.

t. Senniina rv20+

Vierailija

ottivat lääkärissä varuilta viimeksi hiivatestin, soittelen siitä tänään vastausta.

Eli voi kertoa esim hiivatulehduksesta, mutta on myös kuulema normaalia raskaudenaikana, vaikkei hiivaa olisikaan. Koostumus (valkovuodon) voi joillakin muuttua paljonkin raskauden aikana ja se on monilla ihan normaalia.

Voisit ehkä varuilta käydä hiivakokeessa?

Mulla ainakin hiiva yleensä oireeton, joten voi olla huomaamattakin. Nyt luulen että ei kuitenkaan ole mulla hiivaa, vaan on muutenvaan keltaisempaa ja täyteläisempää kuin normaalisti

Ps. ollaan vielä aika samoilla viikoilla, mulla 8+6

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat