Silikonit Siluetista vai Nordströmiltä?

Vierailija

Kumpi parempi paikka? Hinnalla ei väliä..

Kommentit (11)

Vierailija

Kun jos minulla olisi AA-kupit, niin silloin ne olisivat osa MINUA, omaa ainutlaatuista itseäni. Aivan samoin suhtautuisin niihin kuin esim. eri värisiin silmiini - en niitä ehkä aina rakasta, mutta en kyllä niistä luopuisikaan, kun ne vaan ovat osa minua - rakastan itseäni, joten rakastan myös niitä.

Suhtautuisin asiaan toisin, jos pienet rinnat aiheuttaisivat minulle terveydellistä haittaa.

Lainaus:

Mutta naisen rinnat ovat esillä, miehen pallit piilossa. Kerran kun luoja on minulle luonut AA:t, niin miksi en saisi niitä suurentaa?

Vierailija

Jos miehelläsi toinen palli riippuisi 2 cm alempana kuin toinen, ja vähän eri kokoisetkin ne olisivat, kannustaisitko häntä menemään kauneuslekurille, jos hän mielipidettäsi kysyisi? Vai olisitko kuitenkin tyytyväisempi niihin palleihin jotka hänellä on? :)

Vierailija

Mä oon päättänyt ottaa silkkarit (Jyväskylässä) koska imetys teki tisseistä aa ja ennen b-kuppi. Otan takaisin B:n tai ehkä C:n. EN MALTA ODOTTAAAA

Vierailija

No olisin kyllä tyytyväinen mieheni palleihin :)

Mutta naisen rinnat ovat esillä, miehen pallit piilossa. Kerran kun luoja on minulle luonut AA:t, niin miksi en saisi niitä suurentaa?

Ap

Vierailija

No mitäpä jos miehelläsi olisi hivenen vino nenä, ihan luojan suomana? Olisit häneen nenineen päivineen aikoinaan rakastunut, mutta nyt miehesi kysyisikin mielipidettäsi, pitäisikö hänen mennä suoristamaan se vai ei?

Vierailija

No miksei, perusteluja :)

Kyllä laitan silikonit, asiaa miettinyt jo 16-vuotta. Ehkä nyt uskaltaisi. Mutta en nyt mihinkään Viroon mene, vaan kunnolliseen suomalaiseen paikkaan.

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat