Olen hukannut vanhan tyosopimuksen jota olisi tarvittu ansiosidoonaisen hakemukseen. Tyssaako hakeminen nyt tahan vai mita pitaisi tehda?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

ja palkkatodistus olemassa. Mulla muutenkin kestänyt päätöksen saanti kun ensi piti tehdä selvitys miehen " yrityksestä" . Miehellä kun on olemassa toiminimi sitä varten että myy joskus ottamiaan valokuvia. Hänkin siis on muuten ihan palkkatyössä mutta piti selvitys antaa että en vaan työskentele tuossa miehen yrityksessä. Ja kamalan kauan kestää nämä päätösten saannit tai ainakin tuntuu siltä kun Joulukuun lopussa olen työttömäksi ilmoittautunut eikä vieläkään ole päätöstä tullut eli 1½kk jo ilman rahaa tässä ollut niin alkaa kyllä jurpimaan pikkuhiljaa.

Vierailija

En itse ole jäsen - enkä itse asiassa koskaan edes ollut työttömänä - mutta kun tutut tietävät minun " raivoisasti" tarttunut toimeen, niin olen sitten heidän puolestaan asioita tuonne kassaan hoitanut.

Eli mitään työsopimusta ei sinne tarvitse toimittaa. Sanot että sinulla ei sitä ole käytössäsi. Piste. Pitää riittää myös sinne kassalle, heillä ei ole mitään oikeutta sitä kysellä - eikä sinulla mitään velvollisuutta sitä sinne toimittaa.

Vierailija

mennä sopimusta pyytämään. Harmittaa vaan olla koko paikkaan missään tekemisissä kun itse sanoin sieltä itseni irti kun minua oli työhön otossa huijattu työnluonteesta ja sitten vielä jouduin työpaikka kiusatuksi. En olisi välittänyt olla missään tekemisissä enää koko paikan kanssa kun työsuhdekin oli jo vuonna 2004 ja vasta nyt alkaa unohtumaan koko homma. No pakko varmaan vaan sitten pyytää kopiota työsopimuksesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat