Kokemuksia Herqules vaunuista/rattaista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olen kovin kiinnostunut kyseisen merkin 3-pyöräisestä mallista (Raptor), heidän kotisivujaan selattuani ymmärsin että kyseiseen malliin (runkoon) on saatavana myös ihan erillinen vaunukoppa.

Kyselisinkin ihan käyttö kokemuksia merkistä, mallin ei tarviste olla sama mistä minä olen kiinnostunut. Onko hinta+laatu suhde ollut kohdallaan ym... periaatteessa sillä mitä vaunut painaa tai kasaus koolla ei ole minulle mitään merkitystä...Olen pitkä ja tottunut raskaita esineitä käsittelemään, lisäksi minulla on iso auto ja tilaa säilyttää.

JB72+ Alma rv24

Kommentit (4)

Vierailija

Tuli esiin, että Herquleksen istuinosa on melko lyhyt ja kuomutila melko matalaa. Tästä johtuen Herqules on sellainen merkki, joka ei välttämättä mene suuremmalle lapselle kovin pitkään.

Suosittelen tutustumaan Teutonian Spirit S3 -vaunuun, jos pitää kolmipyöräisistä. Teutonian istuinosa on niin pitkä, että menee paljon pidempään.

Jos 3-pyöräisyydellä ei ole väliä, niin Teutonialla myös muita hyviä malleja mm. Mistral S ja Fun (näissä etupyörät pyörivät).

Vierailija

Ja loistavasti on ainakin meillä toiminut. Meidän 2v. poika, 95 cm ja 16 kg mahtuu ainakin vielä hyvin istumaan talvivarusteissa näissä vaunuissa, pehmeän kantokopan vieressä. Vaikka onkin ilmakenno renkaat, kulkevat silti mielestäni tosi hyvin ja pehmeästi. Ja näissä tuplissa nuo kääntyvät etupyörät toimii ainakin lenkillä hyvin lukitsematta. Minulla ei ainakaan ole mitään moitittavaa kyseisestä merkistä ja mielestäni hinta/laatusuhde on kohdallaan näissä vaunuissa.

-Sannuli-

Vierailija

meillä on tälläiset, ja on ihan hyvät olleet. se kuomu on tyyppivikana löysä, mutta ne kiristää liikkeessä ja thats it =D vähän on raskaat kun vauva makaa, mutta painopiste istuvalla muuttuu ja ne rattaat muuttuvat tosi keveiksi sitten. vajaa puolivuotta olleet meillä käytössä, eikä valittamista. isoilla ja leveillä pyörillä kulkee hyvin hangessakin vaikka itse ole aika pienikokoinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat