Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä tätä uusperhe-elämää.

Vierailija

Varmaan pakko erota miehestä, sen menneisyys on liikaa mulle.

Kommentit (8)

Vierailija

Lapset ovat tosiaan jo niin isoja, ettei heitä kohta varmaan edes kiinnosta isin kanssa puuhastelu. Vanhinkin jo parin vuoden päästä täysi-ikäinen =)

Mitä mahdollisiin tuleviin lapsenlapsiin tulee, niin luulisi, että miehesi lapset hakevat tukea ja hoitoapua enemmän äidiltään kuin isältään.

Mulla vielä 10 vuotta jäljellä, että olen samassa tilanteessa kuin sinä... siis lasten iän suhteen :/

Vierailija

Kaikilla ihmisillä on jonkinlainen menneisyys takanaan.

On ex-tyttöystäviä/vaimoja, koiria, anoppeja ym. Todisteeksi niistä löytyvät muistot, valokuvat, exän ostamat vaatteet/esineet jne.

Edes lapseton mies ei voi aloittaa elämäänsä uudestaan kanssasi. Kaikilla on elettyä elämää takanaan ja kaikki se eletty elämä muovaa ihmistä.

Vierailija

tarvita kaikenlaista apua ja tukea ja siinä sitten taas tapellaan miehen kanssa. Puhumattakaan sitten siitä, kun/jos tulee lapsenlapsia, taas on vastassa se, että " lapset ei ole omia" . Jos et voi miehen lapsia hyväksyä osaksi teidän perhettä, niin tosiaan kannattaa paeta kuviosta ennenku on koko elämä tuhertunu siinä vääntäessä.

Koirat ja ex- tyttöystävät on todellakin vähän eri juttu, kun lapset, kun menneisyydestä puhutaan. Lapset kun ei koskaan ole " vaan" menneisyyttä joka on ihmisen muokannut vaan ovat aina vahvasti tulevaisuutta, jotka ovat osa vanhempansa elämää hautaan asti.

Uusimmat

Suosituimmat