Muita, joista raskausaika on ihan syvältä?

Vierailija

Itse kuulun tuohon syvältä-joukkoon!!! Selkää särkee, mielialat heittää, vituttaa, väsyttää. Vauva on toki tervetullut, mutta tää odotusaika on ihan perseestä!!!!

Kommentit (12)

Vierailija

tekisin vaik 10 lasta, jos ei joka kerta tarttis närästää, särkeä päätä, oksettaa, väsyttää, turvottaa, vatuttaa yms... ja sittenhän se riemu varsinkin ratkee, kun vauva lähtee liikkeelle!!! Voi tsiisus, sekin on taas edessä:(

Vierailija

On kyllä. Esikoisen aikana makasin 10 viikkoa sängyn pohjalla ja luulin ettei tämä pahemmaksi voi mennä.

Nyt viikkoja 19 ja olen ollut 5 viikkoa sairaslomalla, pahoinvointia, kipuja, supisteluja, eri tautia jne.

Mun puolesta meille saa tulla lisää lapsia, mut mä en enää niitä tee.

Vierailija

Alku menee väsyillessä ja pahoinvoidessa, keskellä on kivaa ja loppua kohti taas ahistaa. :) Eka raskaus meni ihan onnessaan fiilistellessä, mutta tässä toisessa odotan enemmän, että se vauva TULIS JO! Ei ne vaivat nyt niin ihania ja ihmeellisiä kuitenkaan oo... ;)

Vierailija

joka paikka on kipeä ja taju lähtee vähän väliä. Supistelee koko ajan, aina veikataan ennen aikaista synnytystä, ei pysty nukkumaan ja vaikka mitä vielä....

Onneksi vauvat ovat aina voineet hyvin ja ovat olleet terveitä syntyessään.

Mutta niin ne lääkäritkin aina on minulle sanoneet: kyllä vauva pitää puolensa, äiti on se kärsii :-).

Vierailija

neljä raskautta ja jokainen jos mahdollista kerta kerralta vaan pahempi!

En vaan voi tajuta, kun joku väittää, että se on jotenkin elämän parasta aikaa!

Mitä ihanaa on ainaisessa väsymyksessä, jatkuvassa pahoinvoinnissa, oudoissa kivuissa ja säryissä??

Vierailija

Ainoat vaivat jolta säästyin raskausaikana olivat:

-suonikohjut

-raskausarvet

Ainakin omasta mielestä kaikki muut mahdolliset vaivat tulikin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat