Kuinka aikaisessa vaiheessa olette testin tehneet?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laitetaampas tälläinen tänne,eli kuinka aikaisessa vaiheessa olette testanneet ja mitä näyttänyt? Niin ja testin nimi? Kiinnostaa varmaan monia. Itselläni menossa nyt kp 22/25 joten mietin jo tälläisiä tyhmyyksiä,tiedän että ei kannattais testata liian aikaisin mutta... Monia kiinnostaa varmaan muitakin kuin minua.

Kiitos vastauksista jo valmiiksi.

Kommentit (7)

Vierailija

oon aina odottanut ainakin siihen päivään milloin kuukautisten pitäisi alkaa tai pari päivää yli. Eli jonnekkin kp 30-40 tienoille,mulla kauhean epäsäännöllinen kierto.

Toista lasta odottaessa en muista mikä kierron päivä oli kun kierto oli silloin 26-78pv.... jossain siinä oksetuksen aikoihin :o)

nytkin ajattelin odottaa kp 30/~28 kohdalle jos vaan maltan :o)

niiloakseli kp 12/~28

Vierailija

Ekassa raskaudessa maltoin odottaa kp32/28-30 asti ja plussa tuli heti vahvasti apteekin omalla.

Tässä toisessa testasin kp28/28-32 negan apteekin omalla ja kp29/28-32 haamun acon 10:llä. kp30/28-30 oli jo haalea, mutta selvä plussa aconilla.

Vierailija

Kahdessa onnistuneessa raskaudessa testasin selvät plussat kp 27/29 ja testinä prismasta ostettu pregent tms.

Useissa kemiallisissa raskauksissa selviä haamuja/plussia acon kympillä 7-10 päivää ovulaatiosta, kerran mammaksin herkällä plussa 7 päivää ovulaatiosta.

Noin rv 6 keskenmenneessä raskaudessa testasin vasta kp 30/29 ja sain aconilla haalean plussan, kp33/29 plussa oli vahvistunut vain vähän ja ei siis tiennyt hyvää.

Joskus aikaiselle testaamiselle saattaa olla hyviä syitä ja se on minusta ihan jokaikisen oma asia missä vaiheessa haluaa testailla. Se ei ketään tyhmäksi tee vaikka täällä palstalla moni sen selvästi tai sitten rivien välissä tuomitsee. Kukin päättäköön ihan itse haluaako tietää mahdolliset kemialliset vai ei.

Itse en viitsi venyttää kiertoa lugeilla turhan takia joten testaan siksikin aikaisin. Ja saapihan sitä toivoa, että haamukin joskus vielä vahvistuisi..

Vierailija

Kolmesta tyttösestä testasin vasta kun menkat myöhässä pari kolme päivää. Nyt tässä yrittämisessä olen testannut " liian aikaisin" ja saanut negoja. Tästä eteenpäin, myös tässä kuluvassa kierrossa (kp 18) ja dpo 7, testaan vasta kun kp:t noin 30. Mun kierto siis 25-26. Jokainen tyylillään, ite haluun vasta sit tietää kun on jotain kerrottavaakin...

Vierailija

että minä en kuulu heihin, jotka " tuomitsisivat" aikaiset testaajat vaan kuulun heihin itsekin. Aikaisimmillaan olen yrittänyt plussaa saada joskus näkyviin jo kp22, kärsimätön kun olen. Olen ajatellut, että on parempi " porrastaa" se pettymys, ekan negan jälkeen voi vielä vähän elätellä toiveita, muttei sitten tipu niin korkealta kerralla kuin testaamalla silloin, kun plussan pitäisi jo varmasti näkyä. Tässä kierrossa kuitenkin huomasin tuon, että turhaankin voi pettyä, kun liian aikaisin testaa. Kukin tavallaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat