Äänestys Lilian nimestä? :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt viimeinen kysely ja äänestys joulukuussa syntyneen pienen prinsessamme nimestä! Kiitoksia kaikille ihanista ehdotuksista, niiden avulla olen valinnut mielestäni(ja miehenkin mielestä) kauniita kolmiosaisia nimiä. Lilia ja Noelle ovat varmat nimet tytöllemme. Nyt ei tarvitse välittää välttämättä esikoisemme nimestä eikä suvussa kulkevista nimistä. Annatte äänenne kauneimmalle nimelle. :)

Tässäpä vaihtoehdot:

Lilia Neve Noelle

Lilia Jade Noelle

Lilia Mariia Noelle

Lilia Noelle Sofianna

Lilia Noelle Ofelia

Lilia Noelle Jadelia

Lilia Noelle Marilia

Lilia Noelle Luminia

Kiitoksia etukäteen! Lopullisen nimivalintamme ilmoitan kunhan ratkaisuun päästään. ;)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

mun suosikki on :

Lilia Mariia Noelle

voisi olla kyllä Lilia Maria Noelle myös..

Lilia Jade Noelle sitten hyvänä kakkos(tai kolmos) vahtoehtona.

-e-

Vierailija

Itse en ainakaan laittaisi enää nimeä lisäksi, jossa on L. Lilia ja Noelle, niissä on jo tarpeeksi =) Lilia Jade Noelle, tuon Jade katkaisisi vähän tuota ällä sarjaa, ettei mene sanoessa ihan puuroksi... Tosin noissa vaihtoehdoissa oli paljon muitakin ihania nimiä, mutta mua vähän häiritsee tuo L-kirjaiden paljous.

Vierailija

Lilian Noelle Luminianille. Ihana nimi ja sointuu hyvin talviselle " lumineidolle" ! Esikoinen sai myös nimekseen 5v. sitten Saga Esther Lumia. Sopi ihanasti pakkasneidolle, sillä hän syntyi 24.12.2002.Sitten vietimme koko joululoman " vauvahuumeessa" . Elämäni ihanin jouluaatto ja nyt makustelemme 4pv ikäiselle tytsillemme nimeä.

Vierailija

Prinsessastamme tulee Lilia Jade Noelle. :)

Ristiäiset on viikon päästä, mutta nimivalinta on onneksi jo tehty. Mies halusi tuon Jade-nimen, ni valinta helpottui. Itse olisin halunnut noita ihania erikoisempia nimiä, mutta täytyi antaa periksi. :) Tiedä jos vaikka joskus vielä tulee käyttöä niillekin nimille. :)

Vierailija

abaco:

Lainaus:

(Eikös Nevekin muuten tarkoita lunta, olisko italiaksi, latinaksi tms?)

Tuli nimittäin nyt juuri mieleen italialainen elokuva La tigre e la neve, Tiikeri ja Lumi. Eli neve tarkoittaa tosiaan italiaksi lunta.

Vierailija

saa minun ääneni. Huippukaunis yhdistelmä, kaikki nimet ihania, yhdessä ja erikseen... varsinkin tuo Noelle joka siksi meilläkin tytön toisena nimenä =D

Vierailija

Noelle sopii minusta parhaiten kolmanneksi nimeksi, ja joku lyhyempi väliin. Lilia Neve Noelle kuulostaa oikein sointuvalta, ja on kivan omaperäinen. Lilia Jade Noelle toiseksi paras.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat