Onko niin että teidän lapset ei ole koskaan vanhassa/pienessä autossa?

Vierailija

Että ainoa auto mikä lapsukaisille kelpaa on se uusi iso auto? No ei ihme että autojen koot vain kasvaa ja kasvaa kun koko ajan kasvaa uusia sukupolvia jotka eivät ole koskaan edes saaneet olla pienessä autossa. Ainoa sitten mikä kelpaa on joku iso lotjake.

Kommentit (12)

Vierailija

Eli perheen autot ovat suuria (&turvallisia) kuten myös isovanhempien autot, joilla he myös joskus kulkevat. Turvallisuus on meille tärkeää mutta nyt vasta tajusin etteivät ole eläissään matkanneet millään " katiskalla" ja laset nyt siis 1 ja 3 v.

Vierailija

Ja vanhalla tarkotan sellasta sillipurkkia joka kälylläni on, jostain 80-luvun alkupuolelta. Musta lapsen laittaminen siihen on sama kuin kuljettaisin aina välillä ilman turvaistuinta, sehän menee ihan ruttuun kolarin sattuessa.

Tai no kerran oli lapsi sellasessa autossa, kun kaveri ei viitsinyt etukäteen sanoa että heillä on sellainen auto, jossa takapenkin virkaakin toimitti patja :( Mutta ei ollut siinä tilanteessa paljon vaihtoehtoja, ja onneksi mitään ei sattunut.

Vierailija

että sieltä näkee paremmin ulos. Eivät tykkää istua Volvossa, koska se on niin iso.

Eli kyllä istuvat meillä vanhassa ja pienessä autossa myös, kyllä...

Vierailija

Vaan siitä, että yleensä uudempi ja isompi auto on myös turvallisempi. Näin ainakin meillä, ja siksi lapsia kuljetetaan pääasiassa sillä.

Vierailija

koska miehellä on työpaikan auto, sen voi itse valita: iso tai vitun iso :D

Siinä siis kuljetetaan paljon tuotteita... Mulle kelpaisi pienempikin, varsinkin jos itse pitäisi bensa maksaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat