Voi äly! Ystäväni vaimo haluaa erota 4 kk:n avioliiton jälkeen

Vierailija

Nainen pykäsi häitä 1,5 vuotta älyttömällä volyymilla ja hyvä että ehtivät kiitoskortit laittaa, niin pitäisi jo erota. Huokaus.

Mikä tätäkin pikkuprinsessaa vaivaa? kuulostaa melkoiselta egoistilta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ja oli syy mikä tahansa, niin kyllä erota saa jos haluaa!!

Mä en ainkaan jäis kenenkään luokse jota en rakasta, se on ajan ja oman elämän hukkaamista. Kerran täällä vaan ollaan.

Vierailija

Mutta näin julkisesti en halua alkaa ystäväni asioita vertaamaan :(

Tiedoksi kuitenkin, että keskustelimme juuri ja kehotin hakemaan tietoa narsismista.

Vierailija

JOS on niin, että puhun ap:n kanssa samasta henkilöstä (täällä kirjoittelee siis nro 11, niin kuin kirjoitin edellisenkin viestin), niin mies on mitä ilmeisemmin ihan pihalla, mitä on tapahtunut. Nainen ei selitä mitään, otti ja lähti, ja syyllistää kaikesta miehensä ja ystäväpiirinsä. Naisessa itsessään ei ole ikinä yhtään mitään vikaa. En ala selittämään tarkemmin mitään, mutta voin vakuuttaa, että nainen EI OLE psyykkisesti tasapainoinen ja terve. Hänellä on jo uusi mies, josta tietää vain aniharvat.

Vierailija

tekee mieli päästellä vähän höyryjä! Ei siinä mitään. Lähinnä itse pelkään, että puhutaan eri henkilöistä ja sitten saa väärää tietoa. Mutta jokainen kai täällä tajuaa, että todennäköisyys on aika pieni, että puhutaan samasta tapauksesta. Vaikka never say never. Tekisi tietysti mieli kysellä enemmänkin, mutta täytynee vaieta.

En itse asiassa pelkää sitä, että tämä asia paljastuisi. Saisi paljastuakin, se olisi oikein kaikille, kun naisella ei ole pokkaa olla rehellinen. Mutta ei tietenkään ole oma asiani levitellä täällä näitä tietoja. Toivottavasti tämä asia selviää järkevällä tavalla -molemmissa tapauksissa, jos emme samasta puhu!

Vierailija

Muakin nyt harmittaa, että edes aloitin koko keskustelun. Otti vaan niin pahasti päähän tän miehen puolesta ja piti höyryjä päästää pihalle.

Mä en todellakaan sekaannu heidän elämäänsä, mutta en kyllä käännytä ystävää pois, kun hän haluaa asiasta puhua (lähes päivittäin).

Vierailija

Kyseessä ei ole varmaan sitten sama henkilö, koska ko. miehen nimen alkukirjain on aivan aakkosten alussa (muutaman ekan kirjaimen joukossa) ja varmasti tunnistaisit taiteilijan;) Jokainen suomalainen sen tuntee. Miehen nimi on nykyään aika epätavallinen.

Mutta, kuten sanoitkin, kyllähän näitä tarinoita riittää. Nuo persoonallisuushäiriötkään ei oo mitenkään harvinaisia. Toivotaan, että asiat ratkeaa ystävälläsi niin hyvin kuin ne voivat ratketa, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan!

t. 11

Vierailija

Mutta taiteilijaan en osaa yhdistää, en millään.

Voisin joka tapauksessa vinkata tuosta narsismista, sillä olipa kyseessä sama tai eri pariskunta, voisin hyvin kuvitella vaimolla olevan narsistinen persoonallisuushäiriö. Tähän asti en ole hänelle kertonut omaa mielipidettäni vaimostaan, sillä hän on lähinnä puolustellut vaimoaan ja toivonut yhteenpaluuta. Nyt näyttää miehenkin mitta täyttyvän temppuihin ja voisin varovaisesti vinkata tuosta.

Vierailija

Jos ei sitten tosiaan ole sama aviopari kyseessä. Näitähän varmaan riittää.

Ja tosiaan: mies ei ole pettänyt eikä lyönyt.

Ei tästä tapauksesta tän enempää. Alkaa vaan jo näin sivustakuuntelijana ärsyttää jumalattomasti, argh ja murrrrr!!! Kiitos ja anteeksi!

t. AP

Vierailija

Tuttavapiirissä on juuri kuvatunlainen tapaus käynnissä, aikamäärät tismaa täsmälleen.

VAkavasti luulen, että diagnoosi on tällä vaimolla narsistinen persoonallisuushäiriö. Ihan tosissani olen. Voi toki olla, ettemme puhu samasta henkilöstä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat