Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ SUURPERHEKUUMEILIJAT vk 7 +++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Arvon rouvat, tässä uusi pino, olkaa hyvä :)

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

nyt alkoi pelottaa. Onkohan tuo tarjous täällä pohjoispohjanmaalla? hui!

No sen näkee sitten loppu kuusta onko tarjous meillä voimassa.

Medisonille! minä kans olen miettinyt kouluun lähtöä. Tilasin jo hakupaperitkin. Olen vaihtamassa kanssa alaa ihan kokonaan ja paljon on asioita mietittävänä.

Raha,lapset,aika,miten pää kestää, entäs se vauva???? jne.

Mutta ajattelin ottaa haasteen vastaan ja kokeilla jotain näiden 9 koti vuoden jälkeen.

Tämä siksi koska tuo vauva haave on enemmän ja enemmän jäänyt taka alalle ja olen miettinyt johtuuko vauvakuumeeni vain muutoksen ja tulevaisuuden pelosta ja uudella vauvalla saisi taas kolme turvallista lisä vuotta koti ympyröissä. Vielä ei ole mitään tehty ehkäisyn eteen enkä koe sitä tarpeelliseksi nyt on sellainen olo että otan vastaan sen mikä tulee hymyssä suin :o)

Ja jos tuo neppiksen neitseellinen sikiäminen on yhtään levinnyt niin tervetuloa meille vauva! pupuiltu on tasan kaksi kertaa edellinen kerta 2 vrk ennen ovista joten siitähän on voinut joku sissi selvitä ja päästä perille asti. Ei vaan jaksa eikä tuo mieskään ole oikein hurmuri tuulella ollut :o/

Toivottavasti jatkavat plussapiste kampanjaa vielä ensi kuullekkin :o)

Niiloakseli kp 17/28

Vierailija

Hienoa Pikkukakkonen, että olet taas mukana. Toivon kaikkea hyvää sinulle.

Ja Minni ja Pearl, taisi täti tulla teille ja kerrankin uskoi järkipuhetta.

Eilen illalla minulla oli tärkeä tehtävä ja yritin fixata tietokonetta.. kröhömm.. oikea nörtti.. ja pah.. hyvä kun osaan sähköpostia laittaa. No, jätin kuitenkin nelosen isompien vahdittavaksi, ilman vaippaa... Kohta kuului huutoa, että kuopus on kakannut lattialle ;) Minähän tietysti tuulispäänä paikalle ja se kakkakatastrofi olikin melkoinen. Pikku-ukko oli tallustellut ympäriinsä ja pudotellut papanoita, litistellyt sormilla ja kai tunkenut suuhunsakin, kaapin ovet ja pesukoneen kylki olivat ihan kaakassa. Ja " lapsenvahdit" eivät olleet huomanneet mitään. tähän kaikkeen kului siis n.10 min.

Sain hillittömän hysteerisen kohtauksen, nauroin tikahtumaisillani, nyyhkytin ja kyyneleet valuivat silmistä. En päässyt lattialta ylös, nauroin/itkin niin hervottomasti.

Siitä kun selvisin ja sain siivottua, päätin, että teen testin tänä aamuna. Sellaista kohtausta ei ihan normaalijärkinen saakaan..

Pissin sen pArjatun Clearbluen päälle ja mitä ihmettä... se sininen, suuri, kaunis plussa piirtyi esiin, ennenkuin kontrolliviivaa näkyi.

Siis plussa..

Meidän Uljas Voitto pääsi kuin pääsikin Mesilaaksoon. Milloin se on sinne mennyt, ei mitään käsitystä. Olo on kuin Neitsyt Maarialla.. en tiedä miten se lopulta tapahtui. Eikä tiedä Suuri Soturimmekaan kun ei ole uskaltanut ilmoittaa perille pääsystään.. Se eka haalea viiva ilmestyi jo 6.päivä mut luulin vain tädin kepposiksi. Uskoin, että rouva on onnistunut juonimaan tiensä tikkujen testialueellekin.

Kyllä oli yrityskin minimaalista ja kun meillä oli se jääkausikin ja koko kuume kaikkosi..

Toivon vain, että tämä plussa ei muutu negaksi enää.

Ihanaa, iloista perjantain jatkoa kaikille.

T. Neppis the hämmentynyt plussannut

Vierailija

Elikkäs valitin testin puuttumisesta ja sais kuin sainkin tilalle veloituksetta uuden. Tein sen ja KAKSI VIIVAA löytyi! Vähänkö täällä leijutaan onnesta, mutta nyt niitä tarrasukkia tarvitaan oikein kunnoll, kun on taipumusta tohon keskariin. Peukut ja varpaat peliin kamut! Täällä mä kuitenkin palloilen vielä pitkään teitin kiusana.

Omanapa taas kiinnostaa ja syystäkin. Toivottavasti muutkin yhtä hyvällä tuulella kun täällä päässä!!!

Kirkasta viikonalkua kaikille!!!

Vierailija

ONNEA pienen tytön vanhemmille! Ja plussanneille tietenkin kans!

Minni, mulla sama fiilis oli pari vkoa sitten! Mulla kuopus 8kk

tänään ja ne ekat (ja ainuat tilatut ja toivotut) menkat oli just.

Kyllä oli 1. kerta elämässä kun noin ilahduin. Ja nyt sais pysyä

kaukana!

Isäntä halusi olla vaavin kanssa kotona niin minä raukka jouduin

takas töihin... toivottavasti ei tartte kauan olla! Olen kyllä toisaalta

ylpeä ja iloinen, että oikein haluamalla halusi kotia jäädä.

Toisaalta kaikkien miesten tarttis kokeilla, mitä se on hoitaa

huushollia ja lapset!

No joo, mutta simppajahti jatkuu tänään hurjana!

edelleen kuumeinen pearl kp 15

Vierailija

Ihan ensiksi kaikille tosi paljon kiitoksia kommenteista opiskelun suhteen! Mä olen tosiaan tätä asiaa pyöritellyt päässä pitemmän aikaa ja päätin että ainakin laitan hakupaperit menemään. Olen koko ikäni ollut kaupanalan töissä ja viime vuodet on ruvennut tökkimään niin kovasti. Haluaisin tosiaan vaihtaa ammattia kokonaan ja tähän kyseiseen ammattiin olisin halunnut jo noin kymmenen vuotta sitten, mutta jotenkin en vain ole saanut itsestäni irti (on tullut tuota perhettä kasvatettua sitten sen ajan). Pelottaa lähinnä se että mitäs jos se ei kuiteskaan olekaan mun juttuni. Jospa huomaankin vuoden opiskelujen jälkeen että ei tästä mitään tule. Toisaalta mulla on parhaillaan sellainen työ ja työnantaja että taatusti pääsisin sinne sitten takaisin, mutta enpä taida haluta sinne sitten enää. Kuten huomaatte niin ajatukset ovat hiukan sekaisin. Mutta hakea aion ainakin. Tuota aikuiskoulutustukea kävin tosiaan katsomassa, kiitos Pikkukakkoselle! Täytynee sitä ainakin hakea jos nyt jostain syystä sattuis pääsemään opiskelemaan. Mun haluamaani alaan on vaikea päästä ja opiskelu kestää nelisen vuotta. Syksyllä on toisaalta siinäkin suhteessa taas jo helpompaa että esikoinen aloittaa jo yläasteen ja nelonen aloittaa esikoulussa joten hoitoon tarttis viedä enää kuopus. Halu lähteä opiskelemaan on kova, tuntuu että tätä nykyistä hommaani en jaksa enää seuraavaa kolmeakymmentä vuotta, ja lasten hankkimisessakin se raja tulee jossain kohti vastaan:)

Neppiksen ihania tarinoita munkin tulee ikävä. Kokonaan et saa hävitä tuonne odotuspuolelle vaan täytyy käydä aina välillä kertomassa kuulumisia tänne meillekin! Ihanaa odotusaikaa sinulle♥

Pyörähdän taas myöhemmin katsomassa.

Medison+5

Vierailija

Meille se täti ei tullut kun tilasin sille sen Kuukuppi-mallisen yksiön. Kalliskin oli minusta (tosin säästäähän siinä sit rättimaksuja eikä tarvi huolehtia luonnon kuormittumisesta tätijätöksillä ja vähemmällä lakanapyykilläkin kuulemma selviää) mutta ei kelvannut rouvalle. Se on käyttämättömänä vieläkin tuolla hyllyllä. Siihen tuli niin kaunis kukallinen kangaspussukkakin mukaan. Olisi ollut ilo kulkea kuukuppi käsilaukussa ja odotella tädin tuloa. Ei tullut täti, ei mut nelonen ilmoitti sen sijaan tulevansa ;)

Mä heitin kuumeilut pois kun alkoi olla vaikka mitä ihme oireita, öklötyksestä paleluun ja lopulta tätikään ei ole tullut kuin joka toinen kuukausi. Miss Munasolu on kadonnut ulkomaille ja simppa-armeija on lomautettuna. Toimettomina poikaparat virkkaavat pipoja pieniin päihinsä.

Isäntäkään ei kohta edes tiedä mitä sillä ilotikulla tehdään kun ihan vaan pissimiseen käyttää...

On kyllä ollu kansoitettuna toi meidän parisänky noista pikku-ukoista ja kovin levotonta öisin. Emäntä on rättipoikki väsy eikä ukko-kulta ehdi silmää vilauttaa peiton alla kun rouva vetää jo hirsiä, eikä taida pää olla edes tyynylle asti laskeutunut.

Meidän simpathan eivät edes liiku ennenkuin on pakko, pelkäävät kuollakseen noita pikkukersoja ja sitäkin enemmän hätävarjelun liioittelusta johtuvaa harhalaukausta. Sellainenhan voi tulla kun just herkällä hetkellä joku lapsista esim. oksentaa tai kiljaisee korvan juuressa.

Mä en taida oikeasti muistaa romantiikastakaan mitään.. Täytynee ostaa kiskalta pari " harlekiinia" ihan oppimateriaaliksi.

Meilläkin on aikalailla vastustanut viimeaikoina ja nyt pyykkikonekin taitaa sanoa sopimuksensa irti. Mikään ei enää kyllä voi yllättää. Taidanpa laittaa minäkin loton, pakkohan senkin on jo osua.

).( Kp:t yli 40/28-50.. Täti on kateissa. Täytyy sitä jo alkaa viranomaisten kanssa metsästää. Ensi viikolla pitäisi jättää hakemus uuteen työpaikkaan, paitsi jo Uljas Voitto oliskin päässyt Mesilaaksoon ja siellä jo jakautuisi hyvää vauhtia ;) Hän oliskin niitä harvoja pyhästä hengestä siinneitä (hassu sana).

Lauantaiaamuksi on kaapissa se samansorttinen Clearblue, jolta viimeksi taitoin niskat ja kaivoin sisuskalut ulos. Ei ole luotto kohdallaan mutta kun noihin muihin en saa oikein selvää tulosta.

Nyt täytyy taas poistua, kolmosella on kuulemma nälkä ja pomppii tuossa tasajalkaa niin ,että tekstit vilisee silmissä.

Häntä pystyyn muutkin epätoivottomat ja plussaonnea :)

T.Neppis the kohtalon lapsi

Vierailija

Onnea Neppikselle hurjan paljon!!! Niin se vaan tupsahti plussa tupaan teillekin =) Tipahditko pytyltä, kun testiä luit? =D Koitahan nyt kuitenkin jatkossakin käydä täällä puolella piipahtamassa ja kertomassa meidän muiden iloksi nuita hauskoja juttujasi, jookosta!

Kiitokset toivotuksista, lämmitti mieltä kovasti.

Medison mietiskeli opiskeluja. Täällä on sama mielessä, vaikka ihan oma virkakin odottaisi tuolla jossain. Siltikin tekisi mieli opiskella joko jotain ihan muuta, tai sitten jonkun sortin muuntokoulutusta tästä vähän erilaisempaan ympyrään. Samanmoiset ajatukset on täälläkin, eli hirvittää kaikkinensa. Ja kun en vieläkään ihan varma ole, miksi minä haluaisin isona tulla. Siksipä olen päästänyt ihan suosiolla tämän vauvakuumeen kiilaamaan edelle =D

Mutta kiittelen omasta puolestani kaikkia Medisonille aikuisiällä opiskelua kommentoineille ja kokemuksiaan jakaneille, ahmin niitä innolla minäkin eli lisää vaan =)

Ja ennen kaikkea lisää noita plussia!

Pikkis kera nelikon

Vierailija

Oikein illalla painoi mieltä kun en vauvaonnitteluja laittanut. Nyt sitten sitäkin enemmän. Meidän kuopus on myöskin syntynyt 6.2. :)

Vierailija

Ja mittumaarille vauva onnea.

Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti.

No nyt on sitten viime viikolla siis kierukka otettu pois ja yritys

alkanut.. ja jotain ihan ihmeellsitä tuhrua on tullut,mutta ajattelin sen johtuvan kyllä siitä kierukan pois ottamisesta.

Ja tänään oli aamulla toooooooosi yöök olo.Mutta voihan se johtua myöskin tästä kamalasta flunssasta....

no odottelenn kuitekin jos se täti vaikka ei tuliskaan ennenkuin hihkun....

kuten tuolla joku sanoi osuvasti että miksi pitää menkka ja raskaus oireet olla niin pirskatin samanlaisia...

no nyt on pakko mennä laitttamaan ruokaa ja välipalaa muuten nuo pienet intiaanit syövät minut..äänestä päätellen.

Vierailija

Onnittelemaan minäkin tulin käväisemään eli Mittumaarille sylintäydeltä onnea pikkuisesta!!! Ja plussanneille myös!!!

Ja tervetuloa pitämään odotuspuolelle pinoa pystyssä....

palaamisiin, Suviruusu ja rv 6+5 eli yhä tosi pienet viikot

Vierailija

Minäkin 2 vuotta sitten paikkasin vauvakuumetta koiranpennulla=)

Vauva kuume oli niin kova ja sitten iski koirakuume.hetken laannutti mutta sitten taas vauvoja vauvoja,kaikkialla vauvoja=)

Mutta hyvin se karvakasa tänne joukon jatkeeksi on sopinut ja lapset tykkää.Nyt joudun ekaa kertaa pohtimaan miten koira ottaa vastaan uuden tulokkaan,hyvin kai!Olihan tää viitonen vauva(½v)kun koiruus otettiin!

Vierailija

Kiitos Mijora.. voin suositella: tarjouksessa neitseellinen sikiäminen ja kaupan päälle kuollut simppaveljeskunta kalsareissa. Tuplaplussat peruspisteiden päälle :)

Yhtälailla Uljas Voitto hieroo korvallisiaan hämmentyneenä. Kovin on Miss Mamselli pistänyt poikarukan ahtaalle. Ensimmäisenä lähti häntä. Ja siitä eroaminen oli kovin tuskallista, sillä olihan hän tuntenut liikkumaelimensä koko elämänsä ajan, kaikki kaksi tuntia varmaankin. Se on simppapojalle kokoinainen ikuisuus.

Nirppanokka ei pitänyt mallista lainkaan, oli kuulemma liian limainen, kylmä ja pitkä. Siitä vaan tempaisi oven kiinni niin, että siima jäi väliin ja katkesi irti poikki. Nyt on Uljas aivan töpö.

Yhä on epäuskoinen olotila. Paleltaa ja kuumottaa yhtä aikaa, itkettää ja naurattaa. Eilen illalla oli havaittavissa pientä öklötystä..

Täällä olen kunnes toisin todistetaan. Ja kp 50 aioin vielä pissiä kaikkein heikoimmin reagoivaan tikkuun, ilmeisesti se on predictor..

Nyt lasten pariin..

Vierailija

en päässyt vauvan sivuille moneen päivään. Liekö mies sensuroinut vauvakuumeen lietsojaa :o)

ei kai sillä kun on kovempi kuume ku mulla,vaihteeksi.

).( oma napa on tylsä kuin maalin kuivuminen.

Odottelen jotta taas saan teroja alkaa nakkoa naamaan eikä ovista tikuissa näy edelleenkään :o( taitaa mamselli olla pysyvällä lomalla jossain lämpimässä. No kuitenkin olen päättänyt että plussa tulee kuun lopussa eikä muuta hyväksytä! tässä kuussa loppuu nuo ovistikutkin ja uusia en osta,koska ensi kuussa olen raskaana :o) ja sitten marraskuun puolessa välissä synnytän piste.

seksiä sopivasti pipoa kiristämättä eikö se ole hyvä raskautumis oppi ;o)

Positiivisella mielellä siis tämä kuukausi ilman stressiä.

Plussa onnea!! kaikille (en nyt muista kellä se nega oli vaikka täti myöhässä,kyllä se vielä siitä plussaantuu)

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+

eiköhän tuosta riitä meille kaikille ;oD

Niiloakseli kp 12/26-29

Vierailija

mua on NIIN hymyilyttyttänyt Neppis sun kootut selitykset siitä, että

raskaana et voi olla... ja tiedän omasta kokemuksesta että tasan

kaikki on mahdollista! tuntuu, että simpat on suunnilleen miehen

kalsareista löytäneet perille. Suunnattomasti onnea.

Mut kertokaas viisaammat mitä mulle tapahtuu. Mulla kp 16 (siis

eka kierto synnytyksen jälkeen) ja tuhrua. Meinaaks tää saakelin

muori ängetä meille taas? mulla kierto aina ollut pitkä ja epäsäännöl-

linen. Meinaako tää akka nyt ottaa kaiken menetetyn ilon irti??

Onko kenelläkään kokemusta? voiko se olla niin julma vai mitä?

Tai jos tämä tuhruks jää, niin onko tää viesti jostain ongelmasta?

Minäkin olen muuten opiskellut kun esikoinen ja keskimmäinen

olivat pieniä ja kävin siinä niiden välissäkin. olin toki 10 v nuorempi

mut olen miettinyt, et kyllä voisin lähteä opiskelemaan vähän jotain

täydetävää. ei lainkaan hullumpi ajatus.

mut joo, kaikille mukavaa perjantai-iltaa, jos tänne joku vielä eksyy

pearl

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat