Uusperhekuvioista, joissa molemmilla exät ja heidän kanssaan lapsia...

Vierailija

Itse olen onnekseni vielä yhdessä lapsieni isän kanssa, siis kun ei mitään suurempia ongelmia ole ilmaantunut. Olen vain ystäväpiirissäni huomannut kumman jutun. Kun molemmilla uusperheen vanhemmilla on lapsia, jotka viettävät viikonloppuja toisen vanhempansa luona, niin kaikkien lasten täytyy tehdä se yhtä aikaa. Siis että nämä uusperhevanhemmat saavat joka toinen viikonloppu yhteistä omaa aikaa ilman lapsia. Samoin kun lomista tapellaan, varsinkin etävanhempi ei haluakaan " tuhlata" koko lomaa omiin lapsiin. Ja se vanhempi taas, jonka luona lapset pääasiassa ovat, haluaa myös vapaata. Varsinkin sen ajan jolloin lapset saisi pukattua toiselle... OUTOA! Yksi lapsikin sai olla 8 vuotta vanhempansa kanssa joka viikonloppu. Uusi perhe kehiin ja nyt saakin olla vain joka toinen viikonloppu.

Miksi näin? Kokemuksia ja haluaisin todella hyviä perusteluita!

Kun niin sanotuissa normaaliperheissäkin ne lapset ovat aina siinä ja eivät varsinkaan ulkopuolisten silmissä saa olla " tiellä" eli viettää kovin monta yötä muualla kuin uhrautuvien vanhempiensa luona... Kun lomathan on tietysti tarkoitettu perheen kanssa vietettäväksi.

Kommentit (2)

Vierailija

Elän uusperheessä ja me haluamme meille aina mieheni tytön kun sillä on lomaa eli haluamme olla koko iso perhe yhdessä. Meille yhdessäolo on iloinen asia ja suuri rikkaus pienemmille sisaruksille. Hiihtolomalla menemme Lappiin, maltan tuskin odottaa. Onneksi tytön äidillä on vuorotyö eikä muita lapsia niin ei ole ikinä tullut siitä sanomista. Kohta muutamme asumaankin lähemmäksi, joten tyttö voi asua meillä tasapuolisemmin myös arkena. Syksyisin meillä tosin on tapana mennä kahdestaan miehen kanssa viikoksi honeymoonille, mutta sinne ei huolita yhtäkään lasta mukaan. Eli kukin tyylillään..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat