Kyllä meillä kävi aivan uskomaton rouva eilen :D

Vierailija

Siis ystävämme ja hänen hiukan... öh tukeva rouvansa.

Ensin rouva istui yhden uusista, massiivipuisista tuoleistamme rikki.

Sitten kun löysimme hänelle tuolin, hän istui siinä loppuillan.

Siitäkin huolimatta että muut siirtyivät olkkariin. Sieltä hän sitten huuteli, meidän keittiöstä.

Ehkä se tuijotti siellä jääkaappia?

Mies kertoi, että olivat käyneet juuri syömässä uudessa raflassa, jossa annokset on tosi isoja.

Sivupöydällä oli suklaata tarjolla ja rouva huomasi ne. Miehensä sitten kantoi ne hänen eteensä, ja rouva veti kaikki! Olisiko kaksi palaa jäänyt pohjalle. Mutusti vielä että onpa nää hyviä.

Kahvin kanssa oli meillä pullaa ja keksiä. Rouva söi 3 pullaa ja kourallisen keksiä.

Kunhe lähtivät, kuulin oven takaa miten rouva sanoi että olipa huono tarjoilu!

Nyt jos joku vielä kehtaa väittää että läskit ei syö paljoa, niin en kyllä usko!

Kommentit (8)

Vierailija

Jatkuvaa kettuilua miten " meidän X on niin ruoan perään, heh heh" ja kiusataan vaimoa läskeistä.

Yksi tuttu mies ottaa aina vaimoaan läskeistä kiinni ja tökkii tätä, ihan kamalaa! Selkeästi nainen kärsii!

Vierailija

Mies vielä vitsailee vaimonsa painosta, ja mitä enemmän vitsailee, sitä surullisempi vaimo on ja sitä enemmän hän syö. Säälittää :(

Vierailija

Pari viikkoa sitten meillä kävi tuttavapariskunta ja olin sattumalta ostanut neljä viineriä (siis heidän tulostaan ei oltu sovittu). Pariskunta ja mieheni kävivät kahville, mutta minä jouduin sillä hetkellä lastenhuoneeseen setvimään pientä riidanpoikasta, olinkohan pari minuuttia poissa. Sillä aikaa rouva oli vetänyt oman viinerinsä ja mussutti parhaillaan sitä " minun" viineriäni! No, en sen perään niin ollut, mutta olipa noloa istua pöytään kun molemmat miehet tajusi kuitenkin tilanteen..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat