Olisitko mustis, jos miehesi menisi työporukalla baariin ja tietäisit, että porukassa on hänen mielestään hemaiseva nainen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mies naisvaltaisella työpaikalla. Esim. hänen omassa tiimissä (noin 10 hlöä) on pelkästään naisia ja hän siis ainoa mies. Käyvät usein työpaikan saunailloissa tai tiimi-illoissa syömässä ja muutamalla. En osaa olla mustis.

Vierailija

Eikä mieheni vastaavasti tykkäisi, jos minä kävisin sellaisissa. Eikä kumpikaan tunne jäävänsä paitsi mistään, kun näin toimimme. Mutta tapansa kussakin parisuhteessa...

Vierailija

Naurattaakin koko ajatus, että alkaisin tuollaisesta hermoilemaan. Miehellä on paljon naispuoleisia työkavereita (hyvännnäköisiäkin) ja hänen kaveripiiriinsä ja ystäviinsä on aina, lapsesta saakka, kuulunut tyttöjä tai naisia. En osaisi nyt yhtäkkiä tulla mustasukkaiseksi jostain työkaverista.

Omaa asenettani saattaa selittää sekin, että olen itse miesvaltaisella alalla ja tuntuisi pähkähullulta, että mies alkaisi mustasukkaiseksi työkavereistani.

Vierailija

olen joskus ollut sairaan mustasukkainen ja kärsinyt siitä ja siitä huolimatta " kolisten tippunut korkeelta" Minua ei enää liikauta mikään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat