Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin moka jonka olet todistanut häävieraan tekevän.

Vierailija

Tässä siis pino sellaisille kommelluksille :)

Sivut

Kommentit (304)

Vierailija

kun kirjoitin 1. ja 2. häistäni...

Elämä kun ei aina mene niin kuin suunnittelee tai haluaa. Kaikki ei ole tahdon asia, vaikka te vain kerran naimisiin menevät niin vielä luulette.

Jos 10 yhteisen vuoden jälkeen mies katoaa sanomatta sanaakaan, niin ei siinä paljon tahto auta.

Ei ole kyse siitä, että haluaa prinsessahäät tai arvostelukyvyn puutteesta. Voi kunpa te tosiaan saisittekin pysyä sen ainokaisen rakkautenne kanssa ikuisesti, vilpittömästi toivon.

Minä olin pohjalla sen eron jälkeen. Sen eron, jota en todellakaan halunnut. Ja syvällä olinkin. Mutta sieltä noustiin, ja onnekseni löysin rakkauden ja sain ne toiset häät.

Mutta ilkeät kellot ne kuuluvimmin kalkattaa. Onnea teille avioliittoihinne, ovathan ne yksinomaan tahdon asia.

252

Vierailija

ja olisi halunnut tanssia illan viimeisen valssin sulhasen kanssa. Tästä kun sulhanen ja morsian eivät pitäneet ja ihan nätisti asian kertoivat niin tämä " ystävä" haistatti morsiammelle v*tut ja tönäisi hänet lattialle.

vähän oltiin ihmeissään :O kaikki vieraat oli siinä ympärillä... no, kaaso talutti hoippuvan naisen ulos ja morsian ja sulhanen tanssivat tanssinsa.

Vierailija

latistui koko häätunnelma, kun hääpari oli poissa monta tuntia.

Erään tuttavapariskuntamme oli vieraana häissä. Mies sai jonkun mustasukkaisuuskohtauksen ja löi vaimoaan. Jälkeenpäin sai pahoinpitelysyytteen. Ei ollut kovin kivaa hääparille, eikä tämän miehen vaimolle.

Vierailija

Yksi kuitenkin, minkä muistan. Oltiin sovittu, että lähdetään kirkosta kaason ja kuskin kanssa ja mennään juomaan kuohuviinit yhteen kauniiseen paikkaan sillä välin, kun häävieraat ajelivat hääpaikalle. Bestmanin piti sitten soittaa miehelleni, kun kaikki on valmista ja voimme saapua paikalle.

No, joimme kuohuviiniä kaikessa rauhassa, kunnes aloimme ihmetellä, miksei soittoa kuulu. Mies huomasi sitten unohtaneensa laittaa puhelimensa päälle kirkon jälkeen:-) Oli bestman jo yrittänyt muutaman kerran soittaa... No, ei siinä mitään hätää ollut, vieraitakin vain nauratti, kun kerroimme, miksi olivat joutuneet odottelemaan:-)

Vierailija

myöhästyi kirkosta, ehti vasta juhlapaikalle. Syy, no lähti vähän liian myöhään, nukkui pitkään tms. eli ei mitään pakottavaa syytä

Vierailija

Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?

Mitä on tämä hiljaisuus?

Mitä tietävi rauha mun sydämessäin,

tää suuri ja outo ja uus?

Minä kuulen, kuink' kukkaset kasvavat

ja metsässä puhuvat puut.

Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat

ja toivot ja tou' ot ja muut.

Kaikk' on niin hiljaa mun ympärilläin,

kaikk' on niin hellää ja hyvää.

Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin

ja tuoksuvat rauhaa hyvää.

Eino Leino

Tuo ei siis ollut minusta minkäänlainen moka!

Vierailija

alkoholitarjoilua ja kertaakaan ei ole kukaan ollut niin humalassa, että olisi tullut tappeluja, kolimodraamoja tai mitään viinasta johtuvia mokia. Tämä viinaongelmallisuus on minulle ihan vieras juttu.

Kerran bestmanin puhe oli vähän hassu. Kertoi siinä, miten nyt vihitty pari on tumma ja tulinen ja hän tietää, että morsian on kesken riidan jopa lyönyt sulhaista. Morsian näytti siltä, että löisi seuraavaksi bestmania ja muut vain vaivautuneilta.

Vierailija

Kauhea rutina raikasi hiljaisessa kirkossa. Pappia myöten kaikki repesivät. Jopa sulhanen. Morsian alkoi itkeä ja koko juhlan ajan oli vaivautunut tunnelma..Naurattaa vieläkin

Vierailija

Olin lupautunut säestämään prima vista (siis ilman treenejä) kirkossa erästä laulua harrastavaa morsmaikun kaveria. Just ennen vihkimisen alkua sain nuotit ja mitä näinkään: LAULU, JOKA KERTOI KUOLEMASTA. (" Mitä on tämä tuoksu mun ympärilläin, mikä on tämä hiljaisuus..." )

Ihan hirvee moka. Pappi kiemurteli myötähäpeästä, koska tätä biisiä oli vissiin veivattu useinkin hautajaisissa. Myös kuolinilmoituksissa tää viisu seisoo usein.

Tämä laulajatypy ei vieläkään tajua omaa hillitöntä mokaansa. Myös mä olin tässä synnissä osallisena, koskapa säestin tuon piisin. Hävettää vieläkin.

Vierailija

jätti morsiamen hääpöytään heti kun pakolliset kuviot oli ohi ja häipyi jonnekin liiterin taa porukalla. Ei paljon tanssilattialla ja seurustelemassa näkynyt.

Vierailija

Tämä ei liity vieraisiin vaan bändiin. Tai no paremminkin kyseessä oli yhdenmiehen humppapumppu: Pelimanni saapui taksilla paikalle 1,5 h myöhässä ja kännissä kuin käki. Isoäänisesti vaati kuitenkin päästä soittamaan, ja soittikin (kuntoonsa nähden yllättävän hyvin), mutta VÄÄRÄN häävalssin...

Vierailija

me oltiin oltu noin 5min kirkossa ja lapsi 11kk kiljaisi 2 kertaa iloissaan kukn kaikui niin kivasti ni mentiin sit heti ulos odottamaan. ota vaunut mukaan ni on helpompaa...

ruokailut tms oli tuskaa kun ei voinu päästää lasta vapaaksi kun oli niin ahdasta ja ja liikaa vieraita. mut 6kk pysyy varmaan paremmin viel öpaikallaan kuin tuo 11kk. en ottais mukaan enää jos saisin valita uudelleen. oli ainoa vauva mut oli kutsuttu ja syöttötuolinkin oli hommanneet sille.

leluja oli varattu mukaan yms mut se liikkuminen olis ollu lapsen toive. mullakin oli huonot korkkarit ni oli hankalaa kävellä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat