Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alapään haju

Vierailija

tää on kyllä tosi hölmö kysymys varmaan, mutta mitä miehet ajattelette naisen alapään hajusta? Entäpä vielä hölmömpi kyssäri: onko kaikilla naisilla samanlainen alapään haju? Itse kun olen nainen, niin enpä ole toisten naisten vehkeitä tullut haistelleeksi.. :) Saa naisetkin vastata jos osaavat.

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllähän naiset erilaiselle tuoksuu. Harmi, että tuoksuja on vaikea kuvata. Parhaimmillaan naisen tuoksu on aivan mahtava. Tuoksu voi olla aika vahvakin. Kuukautiskierto vaikuttaa, mutta ehkä voimakkaimmin se saako nainen spermaa sisäänsä säännöllisesti.

Vierailija

Se miehen sperma on nimittäin todella voimakkaan hajuista (sekin vaihtelee miehestä riippuen).

Luonnostani tuoksun sellaiselta katkaravun tyyppiseltä :)

Vierailija

Mun mies sanoo että tuoksuu hyvälle, kiihottavalle. Siis toki likainen haisee kauheelle, ja juuri pesty ei milleen.. Mutta sellainen sopiva pimpintuoksu kuulemma taivaallinen. Siis tämä mieheni mukaan. :)

Vierailija

Eihän hölmöjä kysymyksiä olekkaan... On se ainakin itselleni tärkeää mille toinen tuoksuu myös sieltä. Sehän on monesta asiasta kiinni, tietenki kuukausikierrosta ja myös naisen omasta ominaistuoksusta. Kaikki ei tuoksu yhtä hyvälle vaikka olisi aika puhdaskin. Ja jos ihan kamalle löyhkää niin ei kyllä huvita yhtään nuolla. Luulisin että moni muukin mies on samaa mieltä kanssani... Mutta makujahan on niin monia :)

Uusimmat

Suosituimmat