Minä vain lihon ja lihon :(

Vierailija

Olen yrittänyt vuoden alusta laihduttaa, mutta hankalaa on. Aikaisemmin olen onnistunut tiputtamaan painoa ainoastaan sillä, että olen jättänyt iltasyömisen väliin eli päivällinen on ollut päivän viimeinen ruoka ja sen jälkeen olen juonut vain kahvia maidon kera.

Ilmeisesti ikä on tehnyt sen, ettei perusaineenvaihdunta ole niin vilkasta, että kilot noin vain tippuisi. Kyllä masentaa, kun olin tehnyt jo kohtuulliset suunnitelmat painonputoamistahdista :(

Kommentit (7)

Vierailija

Äiti vie ja hakee koulusta. Sipsipussi haetaan siwasta aina kotiintullessa. Käyn joka päivä hampurilaisella ja iltaisin syömme pizzaa.

Vierailija

Minulle oli melkoinen ahaa-elämys, kun tajusin, että karppaaminen on paras keino päästä eroon väsymyksestä, turvotuksesta, ylimääräisistä kiloista, ilmavaivoista ja pömppövatsasta. Ihana odotella kesää ja keveita vaatteita jo 10kg keveämpänä.

PS: Minä sain kipinän karppaamiseen täältä AV:lta.

Vierailija

Ilmeisesti syön aivan liikaa lounas- ja päivällisaikaan. Joskus menee välipalalla överiksi syöminen, mutta ennen aina laihtuminen on onnistunut sillä, kun olen iltasyömisen jättänyt pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat