Mies suuttui ja oli yön poissa kotoa

Vierailija

Soitin sille tänään monta kertaa ja kerran suostui vastaamaan, kun lapsemme on sairas ja tarvii viedä lääkäriin. (laitoin tekstarin, että vastaa nyt, kun kyse lapsen lääkäriin viemisestä)

Mies kylmä ja outo ja suuttui eilen mitämättömästä asiasta eli pikkunalkutuksesta

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

nyt voi tuntua pahalta, mutta tuo kuulostaa sellaiselta tilanteelta, että ero on paras ratkaisu. Mies vaikuttaa todella lapselliselta, naurettavalta ja omahyväiseltä. Älä anna hänen loukata itseäsi enempää.

Vierailija

jos sinusta tuntuu, että ero tuntuu oikealle ratkaisulle, taloudellisesti tulet pärjäämään..suomessa kun on nuo tuki asiat sen verran hyvät..mieheltäsi saisit elatusapua ja saisit varmasti asuntotukea lapsilisien ja kodinhoidontuen lisäksi?

tämä elämä on liian lyhyt tuhlattavksi avioliitossa jossa joutuu ohtaamaan henkistäväkivaltaa, ahdistusta, yksinäisyyttä ja hylätyksi tulemisen pelkoa..

sulla on kaksi pientä lasta, olisiko sulla ystävää joka auttaisi hoitamaan? nyt tarvitset sosiaalistatukea ja irtiottoa miehestäsi, sinä olet pyytänyt anteeksi, nyt anna miehesi tehdä seuraava siirto..

Vierailija

Sai riidan aikaan mistä vain ja tekosyyn häipyä kavereilleen tai jopa hotelliin yöksi.

Se vei aina myös auton mennessään, joten en päässyt sieltä tuppukylästä mihinkään itsekään, saattoi olla vastaamatta puhelimeen koko vuorokauteen.

Ja kumma juttu, että tällaista sattui sattumaan aina kun oltiin menossa johonkin mun kavereiden tai sukulaisten juhliin. Ei sillä ketään toista ollut (kai), se vain halusi käyttää valtaa ja hallita. Henkistä väkivaltaa...

Vierailija

Mu ärsyttää eniten se, että miehen kanssa ei voi keskutella tai hän suuttuu ja huitoo käsillä, huutaa ja lähtee meneen :/

Paskat tätä avioliittoa...

Vierailija

tää voi tuntua iskulta kasvoille, mutta vaikuttaa että miehelläsi on joku toinen ja hän vain yritää nyt keksiä jotain tekosyytä erolle ja vierittää syyn sinun niskoillesi.

todella halpamaisa touhua!

ole sinä sen yläpuolella ja anna epäkypsän miehen sotkea itse omat asiansa. lapsen ei tarvitse tuosta tilaneesta ja idiootista kärsiä.

Vierailija

Sinä olet jäävi arvioimaan nalkutuksesi merkityksen.

Toivottavasti et joudu jatkossa sotkemaan lasta kinoihinne. Olihan se nyt keinosi saada mies vastaamaan.

Vierailija

Käyttäytyy kyllä aika lapsellisesti, jos tosiaan vain kyse siitä, että olette eri mieltä.

Ja tuosta pitäisi kyllä päästä keskustelemaan, ettei noin voi yöksi kadota. Mitä teidän lapsikin siitä ajattelee ja oppii.

Vierailija

Mies aina suuttuessaan aikoinaan veti monen pvn mykkäkoulut eikä ikinä vastannu puhelimeen, mistä sai tosiaan vaan itelleen enemmän valtaa kun mähän sitte itkien perään koitin soitella montamontamonta kertaa pvssä, kunnes MÄ pyysin anteeks ja kinusin sitä jatkaa mun kaa vaikka syy oli yleensä ollu sen! Hoh hoijaaaa...

Pahemmax asiat meni kun olin raskaana,ja ihan varmasti sillä on sillon jotain peliä jossain muualla ollukki vaik ei ikinä myöntäny.

Mut kyllä nainen tietää. Hmh...

Sain tarpeekseni esikoisen ollessa n1,5v, vedin hirveet pinnat ja heitin sen kerralla pihalle. Vastaajaan jätin vaan viestin et älä saatana edes yritä tulla takasin,kamat pakattu. Sain vihdoin tehtyy sen mitä olin monta vuotta miettiny,mut henkisesti alistettuna en ollu uskaltanu.

Mulla tosin oli vaan yks lapsi,mutta tosi hyvin pärjäsin vaikka tuille jouduinki.

Toi että miehes on yöt pois kyl pahasti haisee jonkun muun pöksyiltä,mutta...

(oma mies kun löyty kyllä aina autostaan tai kavereitten kans baarista)

Koita jaksaa ja saada edes vähäx aikaa muuta ajateltavaa.. Lopeta se soittelu kans,siinäpähän vuorostaan miettii mikä nyt tuli?

Vierailija

Soittaa se sulle takaisin jos haluaa puhua kanssasi! Et sä sitä väkisin voi pitää vaikka miten haluaisit! Ukkosi on päättänyt muuttaa rakastajansa luo, niillä on kivaa kahdestaa, ei huuda lapset ja vaimo nalkuta. Ei se sulle vastaa vaikka soittaisit koko yö, laittaa kännykän äänettömälle toiseen huoneeseen.

Lainaus:

Eli henkistä tukea kaipaan...

Vierailija

juuri silloin, kun piti lähtee mun kaverin lapsen synttäreille, jonne se vaan ei halunnu tulla ja kappas, tuli sen luokna riita, että avioeropaprut tulostettiin ja synttärit jäi juhlimatta, vaikka lahja pakattu ja vaatteet vaihdettu :(

Niin lapsellista

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat