Jätin mieheni -> nyt hänellä uusi heila -> olen ihan surkea.

Vierailija

No, otsikossa tämä tilanne yksinkertaisuudessaan. Suhteemme päättyi elokuussa ja meillä on yksi lapsi. Itselläni koko juttu on vielä niin lähellä, että en ole yhtään edes ajatellut miehiä. Mutta tällä eksälläni nyt sitten uusi suhde orastaa. Ja nyt musta tuntuu kauhealta. Kun erottiin, tilanne oli sellainen, että meillä oli ongelmia, joiden takia ei voitu elää yhdessä (liian karmeita riitoja), mutta ajateltiin, että ehkä joskus vielä. Olen totutellut elämään yksin ja se on sujunut aika hyvin ja olen alkanut ajatella, että ehkä emme palaakaan yhteen.

Mutta mitä mun nyt pitäisi ajatella, kun mies äkkiä tuntuukin kauhean rakkaalta? Lähinnä mietin, miten tosissani olisi suhtauduttava omaan äkisti iskeneeseen ikävääni kun se liittyy siihen, että hänellä on joku uusi nainen. Sanokaa nyt jotain!! En halua pelata mitään riskipelejä tai vatkata suhdetta ees taas, varsinkaan lapsen takia, vaikka oma sydän kestäisikin.

Eikä tässä ole kyse siitä, että hän olisi mielenosoituksellisesti tai mulle näyttääkseen pokannut uuden, vaan hän otti asian puheeksi ja kysyi suoraan, että uskonko, että meistä tulisi jotain, kannattaako " odottaa" , kun nyt eteen on tullut uusi, potentiaalisesti kiinnostava nainen, jonka kanssa jotain voisi syntyä. Sanoin kuitenkin, että en halua hänen odottelevan multa mitään, kun en voi tietää, muuttuvatko jotkut asiat siten, että voisimme elää taas yhdessä.

Kommentit (3)

Vierailija

Ainakin itselläni oli ihan samanlaista n. 8 vuotta sitten, kun jätin poikaystäväni. Oltiin yhdessä pari vuotta. Tuntui aivan kamalalta, kun muutama viikko eromme jälkeen poikaystäväni löysi toisen. Halusin tappaa tuon uuden naisen, ja vaikka itse olin eroa alunperin halunnutkin, nyt yhtäkkiä poikaystävä tuntuikin paljon rakkaammalta kuin koskaan ennen. Pahinta oli, kun he menivät kihloihin muutama kuukausi tapaamisensa jälkeen. Tuntui, ettei meidän suhde ollut ollut mitään verrattuna tähän uuteen.

Eipä siihen auttanut mikään muu kuin aika. Monta vuotta mietin, olisiko meistä kuitenkin tullut jotain. Sitten löysin nykyisen kumppanin ja ajatukset pikkuhiljaa unohtuivat. Nykyään olen itsekin naimisissa, samoin on exäni, sen saman naisen kanssa jonka kanssa silloin alkoi seurustelemaan.

Luulen tosiaan, että sinunkin tilanteessa paras lohtu on aika. Pikkuhiljaa suhteen kaatuminen ei välttämättä satuta enää niin paljon ja voit jo ajatella muitakin miehiä. Pääasia että olette molemmat onnellisia. Ehkä teitä ei kuitenkaan ollut tarkotettu yhteen. Etköhän sinäkin vielä löydä sen ihanan miehen, jonka rinnalla exä ei enää tunnukaan miltään. Ehkä tuntuu vaikealta ajatella sellaista tällä hetkellä, mutta uskon, että tilanne kuitenkin kääntyy vielä parhain päin:)

Vierailija

Niin se taitaa olla. Sitä on vaan niin tyhmä, että pahalta tuntuu, kun joku muu ottaa hänet, vaikka itse en häntä " huolinutkaan" .

Vierailija

Kyllä hän varmasti haluaa lapsen kanssa olla tekemisissä jatkossakin kävi miten kävi. Tosi ystävällistä mieheltäsi kysyä jatkomahdollisuuksista kanssasi! Nyt taitaa kohdallasi olla niin, että mies alkaa vaikuttaa kiinnostavalta heti kun joku muukin on hänestä kiinnostunut..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat