Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varasin ultra-ajan rv 7+2, mitä luulette näkyy silloin jo sydämensyke?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olikohan tuo ihan fiksu aika? Rehellisiä mielipiteitä =) Olisin halunnut lähemmäs tuota rv 8, mutta ei ollut aikoja. Näkyykö tuolloin rv 7+2 viikolla sydämensyke ja sikiöiden määrä ihan ok? Kiitos vastauksista / kokemuksista!

Kommentit (10)

Vierailija

Minä kävin " paniikkiultrassa" yksityisellä rv 7 kun olin ensin itkenyt vuorokauden, että vauveli on varmasti kuollut kun pahoinvointi lakkasi kahdeksi päiväksi. Ultrattiin mahan päältä, sydämen syke näkyi, muttei paljon muuta. Mutta varmistui kuitenkin että pienokainen siellä on. Ja pahoinvointikin tuli takaisin eikä ole vieläkään kokonaan hellittänyt! ;)

-Veruska 20+3-

Vierailija

sitten np-ultrassa " iäksi" määrittyi viikko enemmän. Eli luulisi joka tapauksessa molempien asioiden jo näkyvän viikolla 7.

Mielestäni ei ole ollenkaan hassua mennä tutkittavaksi tuossa vaiheessa, varsinkin, kun sen omasta pussista maksaa :)

Vierailija

Silloin näkyi sikiö ja syke ja lapsivettä yms.

Nyt olen menossa rv 7+0 ultraan. Lapsettomuusklinikkamme laski milloin kannattaa tulla ja antoi tuoan ajan

Vierailija

Itse kävin alkuraskauden ultrassa 7+1, ja tuolloin ainakin sydänäänet kuuluivat. Lääkäri vain mainitsi, ettei kovin pitkään voitu sydänääniä kuunnella, koska laite on niin voimakas, ettei sikiölle tulisi tästä mitään haittaa...sikiöhän oli vasta pienenpieni 0.74cm...

Vierailija

Kuopuksen kohdalla ultrassa rv 6+2 ja silloin ei paljon mitään näkynyt. Rv 8+2 näkyi jo sykekin.

Nykyisessä raskaudessa kävin ultrassa rv 7+4 ja siellä oli syke. Eli jos kiertosi säännöllinen ja ovis tiedossa, niin rv 7+ kyl pitäis syke näkyä. Jos hedelmöitys tapahtunutkin myöhemmin ei vielä välttämättä näy syke.

AIHA ja Nea rv 24+6

Vierailija

Olisi kiva, kun näkyisi jo se syke. Päädyin nyt sitten menemään yksityiselle, kun kaupunki tarjoaa rv 11-13 niskapoimu-ultran enkä jaksa odottaa sinne asti " tuomiota" ... Onko lisää kokemuksia?

Uusimmat

Suosituimmat