pahinta mitä nainen voi rinnoillensa tehdä on imettää

Vierailija

tämä oli brittiläisen plastiikkakirurgin mielipide. hän suosittelee kaikille naisille vain lyhyttä (viikon kaks) imetystä, että lapsi ehtii saada vasta-aineet jne ja sitten imetys pois. ei nahka veny enempää. mielipiteitä!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Rinnat ovat ruokailua varten, miesten miellyttäminen on täysin toissijainen tehtävä. Itse olen imettänyt 3 x vuoden ja nyt neljäs kerta on jo kolmannen vuotensa alkanut. Yksi hyvä syy on se että haluan pitää nämä ihanat imetystissit. Mutta kyllä rintani ovat imetyten väleissäkin olleet paremmat kuin ennen lapsia. Niin että se siitä rintojen pilaantumisesta.

Vierailija

rintasi olisivat ilman imetystä? 3 raskautta saa luonnollisesti isoja muutoksia aikaan.

Vierailija:

Lainaus:

Rinnat ei ole todellakaan samat imetyksien jälkeen.

Vierailija

Ja lapaset jäivät jäljelle.

Mitäpä muuta voi odottaakaan, jos ensin tissit turpoaa b-kupista d-kuppiin ja sitten tyhjenevät taas.

Kyllä se pienikin imetys vie ne tissit. Samoilla tuskilla voi imettää pidempäänkin. Sitä paitsi imettävän äipät tisut on isot ja imetyksen loputtua tulee ne ketunkorvat. Itse asiassa kaikkein seksikkäimmät rinnat sais jos imettäis koko ajan.

Vierailija

Ensin yksi lapsi, sitten toinen.

Ovat nyt kun vuosi on kulunut lopettamisesta, kutakuinkin samanlaiset kuin ennenkin imetystä. Vain nännit ovat tietenkin erilaiset, eivät semmoiset " nuput" .

Toiseksi, jos omaa ulkonäköään ajattelee niin helvetisti, voi unohtaa lasten teon alkuunsa. Maha venyy, tulee raskausarpia ja ryppyjä tulee, kun valvoo.

Kakkua ei voi syödä ja säästää, vaikka nykyisin niin kaikki tahtovat luulla. Tsori vaan.

Vierailija

Mun rintoihin tuli raskausarpia jo silloin, kun maito nousi laitoksella. 70 A-kupin rinnat räjähti 75 D:ksi, jopa DD-kuppia käytin alussa. Ikionnellinen olin, että maitoa riitti hyvin vuodeksi. Rinnat on kyllä rumentuneet imetyksessä, mutta kuppikoko kasvoi pysyvästi Bksi, vaikka laihduin entisiin mittoihin muuten.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja lapaset jäivät jäljelle.

Mitäpä muuta voi odottaakaan, jos ensin tissit turpoaa b-kupista d-kuppiin ja sitten tyhjenevät taas.

Kyllä se pienikin imetys vie ne tissit. Samoilla tuskilla voi imettää pidempäänkin. Sitä paitsi imettävän äipät tisut on isot ja imetyksen loputtua tulee ne ketunkorvat. Itse asiassa kaikkein seksikkäimmät rinnat sais jos imettäis koko ajan.

Vierailija

Ja että lapsen imetys ei vaan oo niin tärkeä asia kuin äidin ulkonäkö...

:(

Mulla on rinnat ihan saman näköiset kuin ennen vuoden kestänyttä imetystä, tuntuvat vain pehmeämmiltä. Maito nousi aikanaan rajusti, b-kupista d-kuppiin (laitoksella) ja siitä c-kupin (kuukauden verran) kautta takaisin b-kuppiin.

Tottakai rinnat iän myötä sitten rupsahtavat, olisi älytöntä odottaa niiden pysyvän täysin samanlaisina koko iän. Enkä kyllä haluaisikaan, että mulla olisi vanhan naisen kroppa ja kaksikymppisen tissit, on jo ajatuksena kammottava. :D

Mua ainakin lämmittää ajatus myös siitä, että lasteni kanssa koettujen läheisyyden hetkien lisäksi imetys pienentää myös rintasyövän kehittymisen riskiä. Olen menettänyt sille taudille tätini, enkä halua jakaa hänen kohtaloaan, kuolla nelikymppisenä, niin paljon vielä kokematta ja näkemättä. :(

Vierailija

ja kyllähän se melkoinen rääkki oli rinnoille. Siis se ainainen tyhjennys, täyttyminen, tyhjennys, täyttyminen, monta, monta kertaa päivässä kuukaudesta toiseen. Varsinkin kun lypsäessä niitä rintoja joutui ehkä vielä enemmän puristelemaan ja veivaamaan ja vatkaamaan. Jonkun kerran tosiaan kävi mielessä, että mitähän näistä jää jäljelle, mutta mitäpä tuosta. Itseäni ei haittaa ollenkaan. Mitäpä muutakaan niillä tekisin? Tyhjät (ja raskausarpiset) pussit ovat sittemmin olleet ja uskon, että nimenomaan sen lypsämisen takia, ei niinkään se raskaus ja alun täyttyminen niitä ehtinyt pilata. Olen tosi pienirintainen muuten.

Vierailija

Ei se kokonaisimetyksen kesto vaikuta rintoihin, mutta ne yksittäisten imetyskertojen kestot!!!! Olen imetyksen puolesta puhuja, mutta totuus on, että lapsentahtinen imetys (eli annetaan vauvan imeä niin kauan kuin haluaa) rupsauttaa rinnat. Sen sijaan, jos vauvan annetaan vain tyhjentää rinnat kunnolla (n. 15 min. per rinta), niin rinnat eivät veny niin pahasti.

Vierailija

Mulla oli jo ennestään huonot rinnat, joten en ole huomannut minkäänlaisia muutoksia imetyksen jälkeen.

Munkin mielestä ylipäätään maidon pakkautuminen rintoihin aluksi, joka tapahtuu imetyksestä huolimatta on se venyttävä tekijä.

Vierailija

Ja on kuulkaa niin rupsahtaneet nahkahanskat nykyään (B jälleen) imetyksen loputtua. Täynnä raskausarpia. Mutta ei vois vähempää haitata. Ovat täyttäneet tehtävänsä. Mitä ihmeen väliä on yksillä tisseillä, jos muuten on elämä kunnossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat