Mikä ärsyttää eniten av:lla?

Vierailija

Mua ärsyttää ihmisten sisälukutaidottomuus. Siis kun luetaan toisten viestejä, niin poimitaan sieltä ihan randomina tiettyjä juttuja, eikä lueta kokonaisuutta. En koskaan jaksa kovin montaa kertaa yrittää vääntää rautalangasta, että miten juttu menikään. Siksipä en juuri mitään alituksia tee, tai juttuihin osallistu, luen vaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Minua ärsyttää ne, joiden mielestä lapsi on huonosti kasvatettu, jos

- hän syö tuttia yli 1 v

- juo tuttipullosta vielä 1,5 v

- ei yritetä opettaa kuivaksi 2 v (tietenkin nämä äidit ymmärtävät, että kaikista lapsista ei ehkä ole siihen, mutta täytyyhän äidin yrittää)

- jos lapsi itkee kaupassa

- jos lapsi nousee yhdenkin kerran ravintolassa pöydälle istumaan, koska kaksivuotiaan olisi pitänyt se jo itse tajuta, ettei niin tehdä.

Heidän mielestään äiti on huono, jos

- ei ulkoile joka päivä 2 h

- ei askartele

- ei pese siivoa keittiötä

Vierailija

Kaikkea peilataan vain omien kokemusten kautta. Tyypillistä tietysti vähän koulutetuille ja vähän elämää nähneille naisille.

Vierailija

että meillä vain kasvatetaan lapset oikein ja ei oo telkkaria, kalliit merkkivaatteet vain kelpaa (muuten on huono äiti jos ei raaski ostaa sadan euron toppahaalaria) ja sisustus on viimeisen trendin mukaan ja kaikki muu on junttia. Joskus ajattelen, että enää en jaksa lukea noin typeriä juttuja, mutta on täällä niin paljon mielenkiintoista ja hauskaakin että välillä pitää käydä selailemassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat