Olenko ainoa joka on jo tilannut Susan Kurosen kirjan?

Vierailija

Oikein innolla odotan että saan kirjan luettavaksi!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lyön vetoa, että myös kakkosta ja muita hengenheimolaisia kiinnostaa, vaikka nämä hurskaasti väittävät muuta (tunteakseen itsensä vähän paremmiksi kuin me alhaiset juoruämmät :))

Vierailija

Kyllä rahansa voi tuhlata turhempiinkin juttuihin. Mieluummin rahoitan susania kun jotain Bill Gatesia. Yksinhuoltajalle aina raha on tarpeen. Tulen sitten tänne palstalle kirjoittelemaan kirjan kohokohtia, varmaan kiinnostaa teitäkin.

Vierailija

Minun mielestäni Susanin pitäisi ihan itsensä tajuta, että tuliskohan se stoppi jo? Mutta jos tuota kirjaa ostaa monikin, olen erittäin hämmästynyt.

t:2

Vierailija

Yleensä, oikeastaan en koskaan halveeraa yhtään ketään, mutta tässä asiassa on pakko. huh. Mistä teitä löytyy lisää, ei varmana minun lähipiiristäni.

Vierailija

Olen vaan sellainen vastarannankiiski ja tykkään olla massojen kanssa eri mieltä. Nyt on S.Kurosen mollaaminen saavuttanut jo sellaiset mittasuhteet, että se menee överiksi (tässähän ei kuitenkaan ole mistään valtiopetoksesta kyse) ja niinpä aionkin puolustella sitä akkaa aina tilaisuuden tullen ihan vaan kiusaksi.

Vierailija

Minua ei todellakaan kiinnosta Susan Kurosen kirja, että voi nainen olla alhainen! En avaa täällä ketjuja hänestä (tämän avasin, että voin kysyä miksi, millaista ihmistä kiinnostaa tuo kirja?) tai lue hänestä kirjoitettuja lehtijuttuja. Katsos EVVK, mä en voi sietää toisten yksityisyyden retostelua, HYI ETTÄ.

HÄVETKÄÄ te kirjan ostajat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat