Millainen paikka lapsiperheelle on Vantaan Hakunila? Kaikki plussat ja miinukset tervetulleita!

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Ei muita palveluja. Kirjastoauto taitaa käydä kerran viikossa. Terveyskeskus ja apteekki on Hakunilassa. Ne ovatkin ainoat asiat, minkä takia siellä tympeällä ostarilla tulee ikinä käytyä. Nissaksesta pääsee bussilla ihan kätevästi Helsinkiin ja Tikkurilaan, mutta muuten liikkuminen täältä olisi ilman autoa vähän hankalaa.

Vierailija

Maahanmuuttajia jonkin verran, mutta heistä en ole kokenut olevan minkäänlaista häiriötä. Hyvin paljon lapsiperheitä täällä asuu. Me ei olla koettu täällä minkäänlaista häirintää kenenkään taholta (lukuunottamatta naapurista kuuluvia porauksen ääniä :)).

Vierailija

Olen nyt asunut Hakunilassa perheeni kanssa 4 vuotta ja IKINÄ ei ole minkäänlaisia ongelmia ollut, ei rauhattomuutta tai muutakaan.

Tottahan se on ettei myöhään iltaisin tule ostarille mentyä, mutta sama asia se on ihan missä muualla asuinalueella tahansa.

Maahanmuuttajat ovat vähentyneet, ja romanitkaan eivät aiheuta ongelmia.

Vai voitteko montaakaan kertaa viime vuosina sanoa kuulleenne tai lukeneenne Hakunilasta jotain pahaa?! En usko...

Itse olen asunut sekä vuokra-, että nyt omistusasunnossa joten molemmista löytyy kokemusta.

Tuntuu turhalta narinalta ja haukkumiselta mollata joidenkin kymmenien vuosien takaisia mielikuvia.

Hakunila on takuulla muuttunut noista päivistä, joten eletään tätä päivää, eikä menneisyyttä!

Vierailija

Siinä vieressä on sellainen paikka kuin Vaarala, muuttakaan mielummin sinne. Ja ne kyllä laittais lapsiani Hakunilan kouluun. Mielummin Rajakylään.

Vierailija

Huonona puolena rauhatonta, paljon sossu-asiakkaita jne. Olen ollut sosiaalityöntekijänä itse sillä alueella (en enää nykyisin) ja rehellisesti sanottuna en itse perheellisenä haluasi muuttaa sinne! Sori vaan kaikille hakunilaisille, ei pahalla :(

Vierailija

Nissas on ok alue. Päivähoito hyvin järjestetty, kiva asukaspuisto, hyvät ulkoilumahdollisuudet. Me viihdytään täällä. Toki olisi monta kivempaa seutua, mutta asunnot ovat täällä kohtuuhintaisia. Kalliita, uusia asuntojakin kyllä löytyy. Hakunilan keskustaan en muuttaisi. Kouluikäisiä lapsia ei vielä ole, joten kouluista en tiedä, mutta ne ovat Hakunilassa, ja sellainen kuva on, että olisivat rauhattomia.

Vierailija

Mä en uskaltaisi illalla kävellä yksin ostarilla! Paljon maahanmuuttajia, mustalaisia ja alkoholistien lapsia notkumassa. Huutelevat tuntemattomienkin perään. Mieheni asui sielä opiskeluaikana emmekä koskaan muuttaisi sinne enää!

Vierailija

Asuimme lähellä Heporinteen ala-astetta.

Lapset kiusasivat toisiaan ja oli ankeaa. Onneksi pääsin aina kesäisin hetkeksi pois ja opin, että muunkinlaista elämää on.

Eli jos sinne muutatte, niin tarjotkaa lapsillenne lisäksi paljon luontoelämyksiä, maatilamatkailua sms.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat