Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Mä ite kun Oon nelosella niin ope ei puhu mitään murrosiästä ja rinnat kasvaa karvoitusta on monella meikän luokkalaisella ja kuukautisia kertokaa mitä muita oireita murros ikään liityy ?
vatsa on myös välillä tosi kipee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Moi oon 11-v tyttö ja mulla on noin teelusikallisen verran semsta valkosta juttuu pikkareissa niin onkohan mulla alkanu valkovuoto rinnat on jonkinverran kasvaneet finnejä on ollu ja mustapäitä on? Niin voisko joku auttaa

Vierailija

Hei!
Elikkäs olen itse kaksitoista vuotias tyttö jolla rinnat alkoivat jo kasvaa kahdeksanvuotiaana, joten nyt minulla on jo kuukautiset ollut reilun vuoden. Ei ole mitään syytä huoleen, koska rinnat aloittavat kasvun milloin vain

Kutos luokkalainen tyttö

Mun kaverilla on alkanu tänään vaikka sillä ei oo melkein yhtään rinnoissa kasvua eikä muutakaan karvoitusta. Tai ainakin mun kaveri väitti, että sillä on alkanu. Mä en heti oikeen uskonu. Mulla on taas kaikki jutut tullu mutta menkat ei oo tullu. En halua kyllä kuukautisia, mutta mietiskelin vaan.

Vierailija

Oon koht 11v tyttö ja mulla on alkanu rintojen kasvu joskus pari vuotta sitten ja hiki haisee. Mulla ei ainakaan omasta mielestä oo valkovuotoa. Vartalo ehkä ihan hitusen silleen muokkautunut mutta ei mitenkään että sen vois huomata. Arvaiskohan joku että milloin mulla pitäis alkaa menkat?

Auttakaa

Olen 12 vuotias tyttö, Karvat alkoivat kasvamaan neljännellä luokalla ja vitos luokalla rintoihin alkoi sattumaan mutta menen nytten seitsemännelle luokalle ja kipu on ollu koko ajan rinnoissa kolmen vuoden ajan. Rinnoissani en näe melkeempä mitään eroa. Haluisin jo että ne kasvavat mutta mitään ei tapahdu. Suvissani kaikilla naisilla on suurehkot rinnat. Jäänkö minä lauta rinnaksi? Auttakaa mua ja nopeasti!

Vierailija

Oma tyttö alkoi haista voimakkaasti hieltä neljättä luokkaa edentävänä kesänä, käytettiin lääkärissä mutta mitään hälyttävää ei löytynyt eikä lääkärin mukaan kyseessä olisi enää ennenaikainen murrosikä,  kun tyttö oli "jo"  9v.    seuraavana keväänä  alkoi sitten ilmestyä mustapäitä, valkovuotoa ja  hurjia mielialan vaihteluja, näitä seurasivat rintojen kasvu ja kuukautiset viidennellä luokalla. ylä-asteen alussa tytölle oli kasvaneet C-kupin rinnat mikä oli hämmentävää, sillä itse olen pienirintainen samoin kuin sukuni naiset ja mieheni suvun naiset!  Tyttö oli hoikka kuin pajunvitsa ja vain 160cm, jostain silti ne rinnat vain ilmestyivät....

Vierailija

Omalla tytöllä murrosikä oli myöhässä, ottaen huomioon miten aikaisin se nykyään alkaa. Pituutta tyttö venyi ja hiki tuoksui, mutta mitään muuta ei sitten tapahtunutkaan. Kunnes kasiluokalla tulivat rytinällä kuukautiset ja selkäakne! Rinnat eivät ikinä kasvaneet kunnolla, välillä niitä särki mutta jäivät pysyvästi ns. "paistetun munan" mallisiksi, onneksi asia ei tunnu tyttöä kiusaavan .

Auttakaa

Auttakaa oon 11v mitä teen ku en oo varma onko mulla alkanut murrosikä mun rinnat on aika pienet ei isot ja no mul on ihan minisesti häpy karvoitusta alapäässä silleen et ne näkyy aina välillä ja välillä ei kuukautisia ei oo käytän dödöä täytän maaliskuussa 12v painan 29 kiloa meen oon vitosella pituus on 146 pliis auttakaa.🤔;( :( /:

Vierailija

Auttakaa. Oon tänä kesänä täyttänyt 12 eikä juuri mitään merkkejä murrosiästä. On pari finniä ja mustapäitä ja hiki haisee mutta muita merkkejä ei oo. Oon muita mun luokkalaisia tyttöjä lyhyempi (152cm ja painan n. 40kg) ja vähiten kehittynyt. Mitä teen? Oonko normaali?

Mm

Ite oon vähä yli 13v, 47kg, 160cm. Murrosikä alkoi 11v rintojen kasvamisella ja hien haisemisella. Kasvupurähdys tuli tänä kesänä ka kasvoin vähän vaille 10cm vajaassa vuodessa. Rinnat ei oo melkeinpä yhtään kehittyneet, pelkät muodottomat erikokoiseset ja erinäköiset klöntit. Kainaloissa ei oo karvaa mutta alhaalla vähän haaleita haituvia. Ärsyttää olla luokan kehottymättömin (okei on mulla kaveri joka on samassa tilanteessa mutta silti)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat