Onko vaarallista?

Vierailija

Jos sydän ei jaksa rasituksessa vaan syke laskee sen sijaan että nousisi. mistä seuraa tietty paha heikotus ja maitohapoille meno. Happea ei tunnu saavan millään.

En viitsisi mennä lääkäriin kun paikallinen sydänlääkäri on sukulainen enkä halua kertoa tällaisista koko suvulle (vaitiolovelvollisuudet voitte unohtaa heti kättelyssä')

Kommentit (9)

Vierailija

Ryvetkö säälissä, vai miksi vaivasi on hoitamaton? Tuokin kilpirauhasasia: hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta jo itsessään aiheuttaa sydänvaivija, rytminmuutoksia, nesteenkertymistä....paljon kaikenlaista kiusaa. Hoito ja toteaminen olisi helppoa ja halpaakin vielä. Elä kutvota terveytes kanssa, äiti-immeinen! Miten huolehdit heistä, jos et itsestäsikään?

Vierailija

hypoteettinen tulevaisuuden tilanne: Saavathan sitten hautajaisissa tietää, että saatoit kuolla koska et halunnut heidän tietävän terveysongelmastasi...jossa ei muuten olisi mitään hävettävää edes, vaikka sen kaikki kuulisivat.

Vierailija

nyt tuli paniikki. täytyy kirjoittaa lapsille jäähyväiskirjeet.

Nestettä mulla ei kyllä kerry raajoihin mutta maha pömpöttää kuin raskaana. Ja mulla on anemia ja hoitamatonta kilpirauhasvaivaa...

ap itkee....

Vierailija

Sittenhän koko suku saa tietää mun terveysongelmien lisäksi että mä olen kusipää valittaja. Ja niin kovasti kun olen yrittänyt luoda positiivista imagoa.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat