Kun alkaa olla jo kiertopäivä yli 60

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

niin kysyisinkin, onko kukaan plussaillut enää näillä päivillä=)? Ensi kuussa olen menossa lääkäriin kun vihdoin mulle ajan antoivat, mutta mieluusti kuulisin muiden kokemuksia pitkistä kierroista, onko siis esim yli 50 kiertopäivän jälkeen plussaa testiin tullut? Itse en ole nyt testannut viikoihin..

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

vielä pakko udella sellaista, että kun plussasitte myöhäisillä kiertopäivillä, kuinka pitkällä raskaus silloin oli?? Oliko siis ovis ollu kans myöhään vai testiin ei vain sitä plussaa aiemmin tullut? En tiedä voiko testi näyttää negaa jos on jo esim rv 4 menossa..!!!? Thanx girls..

Itse en koskaan ole tikuttanu ovista tai muutenkaan kovin sitä huomannut..!

Vierailija

Kun silloin menimme np-ultraan menkoista lasketuilla raskausviikoilla, todettiin ultrassa, ettei raskaus vastaa viikkoja, vaan on n. 4 viikkoa jäljessä. Tämäkin tukee sitä, että ovis oli ollut tavallista myöhempään. Sitten sain n. kuukauden päästä uuden ajan np-ultraan, jolloin mentiin oikeillä raskausviikoilla.

Vierailija

Helpottaa kuulla että tälläistäkin on siis tapahtunut =) Mulla oikeat menkat oli loka-marraskuussa, en muista tarkalleen ja tuolloin joulukuun puolen välin tuntumassa oli vain YHDEN päivän, elikkäs en tiedä lasketaanko niitä edes, muuten sitten kierto olisi jo 100 jotain... !!? Oliko teillä oireita kun plussailitte nuilla kieropäivillä? Oliko ennen kierto ollut normaali tai taustalla esim lopetettu pillerit mikä sotkenut?? Minä lopetin minit elokuussa. Kai se testi vielä täytyy siis tehdä =) Melkein ostin äsken, mutta en " sortunut" ostamaan kuitenkaan. Ois kai se testi jonka viimeksi tein kp45 tms(??!) näyttänyt plussan jos olisi??! Oikeastaan eilen alkoi kuvottamaan ja tänään sama jatkunut ja lämmöt korkealla toista viikkoa, siksi utelen täällä kun toiveita elättelen =)

Plussia haaveilijoille ja mukavaa raskausaikaa odottaville..

Vierailija

Katri72, sulla on kyllä hurjanmoista ollut ja tapahtuntu, palhoittelut kaikista keskenmenoista! Teidät vielä palkitaan... =) Ja jaksamisia!

Vierailija

mun kierto oli pahimmillaan 78pv ja onnistuin saamaan plussan en vain muista kuinka myöhään plussasin. Sen jälkeen kuitenkin kun oksetusolo alkoi :o)

niiloakseli

Vierailija

oon vissiin sulta aikasemminki Niiloakseli kysynyt näitä mut miten sulla... ootko nyt tauotta syönyt primoja ja teroja vai oletko pitänyt taukoa.... ajattelin vaan et miten hyvin sulla on ne auttanut??? kun mä söin 3kk niit primoja ja hölmönä aattelin et nyt on kaikki kunnossa.... ykden kierron tuli normaalisti ja sit taas mentiin.... nyt kp 46....??? kyl mä taidan pyytää lääkäriltä kans terot... kiitti!!!!

Niin ja kun äsken unohdin niin Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!!!

Vierailija

Kohtalotoverit moikka =)

Mikä ei tapa se vahvistaa, eikös näin sanonta ole. Mutta kurjaa on näiden pitkien kiertojen kanssa, me sen kokeneet ja tälläkin hetkellä kokevat sen tiedämme u

Mieleeni tuli sellane kysymys, et tiedättekö onko esim terolutissa samoja " aineita, hormooneita tms" mitä e-pillereissä? Jos olisi sitten en voisi ottaa niitä kun nostattavat verenpaineen hurjiin lukemiin. Minulla on vasta maaliskuun puolella lääkäriaika, toki varmasti kuulen siellä lisää.. mutta kiinnostaa. Joo primolutit no thanx!

Ostin siis testin tänään, meinaan aamulla tehdä sen ihan vain kaiken varmuuden vuoksi *toivoen kuitenkin plussaa kovasti*.. mutta en pety vaikka nega olisikin. Ei olisi uutta *pysyy positiivisena*.

Toki toivon pian jotain muutosta pitkään kiertoon... jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... onpahan rahat säästynyt siteistä =) pienen pieni lohtu se.. *heh*

Niiloakseli sulla taitaa tärppipäivä olla kohta kotiovella=)? Pidetään peukkuja..!

Miiku pahoittelut negasta, mutta kiva kun säkin saat ehkä kohta jotain uutta apua kun pääset lääkäriin =) Haaveiletko sä ekasta?

Mulle kesällä testiin kaikki gynetestit ja jutut, kaikki oli ok, tekeekö taas papat ym kun menen tämän asian takia sinne? Mihin siis varautua?

Kiitos kaikille ja rupatellaan taas *jännitetään ja toivotaan parasta*

Vierailija

kierrot näyttää venyvän pitkiksi. Eli lopetin pillerit syyskuussa 06 ja ekat menkat tuli kp30, seuraavat kp54 ja nyt mennään taas kp54. Testin tein viimeksi kp36 ja näytti negaa. Tylsää kyllä ku kierrot venyy. Saan ajan gynelle ensi viikolla, katsotaan että kaikki ok ja että mistä johtuu noi kierron pituudet. Voi olla että pillereistä, mutta itse ajattelen että voiko se enää vaikuttaa onhan tosta jo kohta puoli vuotta menny. No, ei auta muu kuin odotella ja ihmetellä. Kiva lukea että muillakin on kierrot pitkiä ja mikä hienointa että on plussattu noin suurilla kp.

mp73

Vierailija

no joo.... mulla taas ollut aina tämä vaiva ja kesäkuussa 06 lopetin pillerit diane nova.... sen jälkeen tullu tosi epäsäännöllisesti kunnes lääkäri kirjoitti primolut kuurin... kuurin ajan tuli normaalisti ja yhden kierron kuurin jälkeen... siin yht. neljä kk... nyt taas kp 44 eikä tietoakaan tädistä... kummallista m ahakipua ja pissavoivaa ollu nyt noin viikon et oliskohan vti... siis pisatulehdus.... mut ilmoittele kuin käy!!!!! hyvää yötä...

Vierailija

Kiitos kaikille vastanneille, ei siis ole ihan harvinaisuus saada se plussa suurilla kiertopäivilä =) Mietin itse sitä, että nää kierrothan vaan on pidentynyt ja pidentynyt.... nyt on ihan hurja pitkä kierto ollu ja jatkuu vain... Huomenna siis on juostava apteekkiin ostamaan testi=) kaiken varmuuden vuoksi vielä!!

Olisihan se hienoa saada plussa ystävänpäivänä=) Miehelle olisi kiva lahja kertoa=) No, eipäs mennä vielä niin pitkälle *kuvittelee* *hymyilee* *miettii*

Catry, en olekaan tiennyt, että tuollainenkin on mahdollista nuiden pitoisuuksien kanssa.. Mielenkiintoista. Minä teen testin tällä viikolla ja jos nega tulee niin sit se on nega, mutta voisi se positiivinenkin olla, kun hiukan oireitakin ehkä sinne suuntaan on. En ole koskaan aiemmin ollut raskaana niin en tiedä.=) Mulla on eilen illasta lähtien sattunut vasemmalle alas mahaan siis tosi alas.. ja tota kuvotusta ollut jo ainakin viikon. Mutta vain iltaisin. Sulla on hyvä kun tiedät ettei sun kannata tehä testiä liian aikaisin..! Mä en haluis enää yhtään negaa testiä katsoa.

Miiku, sulla siis aika sama " ongelma" kun minulla. Onko tuo Primolut sama kuin Terolut? (hoitaja meinaa kai mulle tota teroluttia jos siis en raskaana..)Meinaatko uutta kuuria vai mitä tehdä? Millon teet testiä?? Outo mahakipu ja pissavaiva.. nehän on ehkä raskausoireita? =)

Eppuliina, olitko siis kolmellatoistaviikolla jo raskaana kun testi näytti plussaa vai teit vasta ekan testin?? Harmi, että kesken meni...=(

Angelie ja Marissa ja muut, ihanaa varmasti plussata vielä nuilla kiertopäivillä =) Oliko teillä taustalla esim pillereiden lopetus vai muutenvain pitkät kierrot?

Kuulostellaan taas ja vaihdetaan kuulumisia =) *PLUSSASÄTEITÄ*

Voi että mua naurattaa tää " runo" .

" Mä ituin ojatta koilankakan vielettä. Tä tulit ja kytyit, mikä tulla on? Mä mökötän. Jaa, no mä tulen tinne tinnen kant. Tä tulit, ja ittuit vieleeri koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti. Kiitot kun olet kiva kaveli."

Vierailija

itselläni on aina ollut normaalimmittaiset kierrot 30pv mutta hcg hormooni noussut hitaasti. ekalta kp53 postitiivinen ja siitä pari pv taaksepäin edelleen nega.

Toiselta edelliset menkat joulukuun alusta ja tamminkuun 28pv vasta positiivinen vaikka silloin olin jo hyvin pitkällä odotuksesssa.

Tältä kolmannelta jota odotan on edelliset menkat olleet 2.1 ja vasta viimeviikon lauantaina oli testi postitiivinen, tosin odotin kunnolla ensimmäisestä (silloin oli kp:T 32/30 )nega testistä ettei vain tarvistsisi pettyä negasta.

Jospa tästä olisi jtn hyötyä :)

/Catry

Vierailija

Olen kans 85 syntynyt, mies 8 vuotta vanhempi, yhdessä oltu reilu 3 vuotta ja pillerit lopetettu 8/06 ja kuume kasvaa ja kasvaa *vauva on ollut puoli vuotta tosi paljon mielessä ja haaveissa ja unissa... kuume ollut yli vuoden, mutta " yritystä" ouolisen vuotta, oeln pysynyt positiivisena ehkä just sen takia kun kierto ollut niin piiiiiiitkä ja outo, jos olis normaali kierto niin oisin ja ehkä epätoivonen mut nyt uskon, että kaikki johtuu kierrosta, uuu enkä tosiaan oviksesta tiedä, en bongaile! Meen ihan terveyskeskukseen, mietin ensin yksityistäkin, mutta jos terveyskeskuksessa sellane urpo (" tollo" ) lääkäri niin saatanpa harkita yksityistäkin.

Mutta ei meillä, Miiku, ole hätää! Kaikki viel kääntyy parhainpäin ja me plussataan, toki toivomme mahd. pian =) Mulla ei oo kellään kaveril viel vauvaa eikä kukaan haaveilekaan, olen ainut =) Sulla on toisaalt kiva kun saat hoitoa ym " harjotella" , mutta toki siinä oma kuume varmasti kasvaa =)

Jeps aamulla testaan, melkein äske sorruin jo, mut kai se paars tai siis varmin tulos tulee aamupissasta =)

HYVÄT YÖT ja lippua vaan korkealle

Vierailija

ei mulla tosiaan ole aina tällästä ollu, kun söin normaalipillereitä, Mercilon, oli kierto tunnilleen tarkka, sit söin 2kk minejä (cerazette taisi olla..) meni kierto sekas ja ne lopetettu elokuussa ja yhdet normaalit menkat sen jälkeen ollu ja sit ne yhden päivän menkat... Syksyllä ressailin asiasta enemmänkin, nyt ennemmin huvittaa vain kun ei tätiä tule ni ei... !!! Ekaa kuumeillaan, ens kuussa menen siis lääkäriin, en tiedä mitä siel osaavat tehdä, jotta kierto saataisiin palautettua normaaliksi... Ilkeetä kun ei tiiä millon täti tulee... nyt edelliset 2 viikkoo oon ollu satavarma että nyt alko menkat ja kun menee vessaan niin ei todellakaan alkanut.. ei jaksa =)

Millane sun tilanne?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat