Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KEVYESTI KESÄÄN vk 7 punnitukset ja jutustelut

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Korkkaan viikon pinon auki *poks*

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 79,8 kg

Nousu viime viikosta - 0,6 g

Kokonaispudotus - 3,4 kg

Tavoitepaino 65 kg

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

paino on siis noussut järkyttävästi...

aloituspaino 72kg

paino nyt 72,6kg

muutos viime krt +1,3kg

kokonaispudotus +600g

Mutta nestettähän se suurimmaksi osaksi on, kun olen vetänyt kaksin käsin sipsejä yms. Joten nyt alkaa tositoimet! ;)

Tsemppiä muille ja jatketaan hyvällä mielellä..!

Vierailija

Puntaripäivä oli keskiviikko, mutta en oo aikasemmin kerenny kirjottelemaan, joten nyt tulee mun tuloksia.

Alotuspaino (17.1) 88.9 kg

Paino edellisellä kerralla: 87,5

Paino täällä viikolla: 86,5 kg

2:den viikon pudotus: -1 kg

Pudotus yhteensä: -2,4 kg

Älyttömän hitaasti toi paino tuolta alas tulee, vois tulla nopeemmin. viime viikkoina oon repsahtanu hiukan herkuttelemaankin, mutta silti oli tullu paino alaspäin. Tästä on hyvä jatkaa. Farkuissa on huomannu että vyötä saa kiristää enemmän kuin ennen ja sehän on hyvä merkki. Galluppia oli vissiin ollu asuinpaikasta ja perheestä jos oikein ymmärsin tän viikon pinosta (edellisen viikon en oo kerenny lueskelemaan). Täällä on vauvakuumeessa (yritystä on) elävä neitonen varsinais-suomesta. Tarkotuksena olis keretä pudottamaan painoa mahdollisimman paljon ennen raskautta, mutta lapsi on tervetullut sitten kun on tullakseen. Siihen sitten keskeytyy tää mun aktiivinen laihduttaminen.

Tsemppiä kaikille :)

-Sara-Maria-

Vierailija

Mä luulen että mun painonpudotukseen on vaikuttanut nyt se että mulla oli menkat just. En tiedä olisko siinä kanssa taikaa että viikot olen ottanut tiukemmin ja viikonloppuisin sitten herkutellutkin. Laskiaispulla tuli syötyä ja suklaata.

aloitus 2.1: 94,8

nyt: 87,4

viikkopudotus: -1,8

kokonaispudotus: -7.4

Tänään mun on tehnyt mieli syödä ihan koko ajan. Voisin syödä ihan mitä vaan. Hyvästä tuloksesta huolimatta tuntuu tosi vaikealta pitää itsensä kurissa.

Vierailija

..oli todella hyvin, kun ti-iltana käytiin puntarilla. Olin aivan varma, että ei ole tippunut yhtään, kun oli todela laiska viikko liikkumisen suhteen, pakkasen ja väsymyksen vuoksi.

Tässä tilanne:

Paino 2.1.07 81,7 kg

Pudotusta menneellä viikolla 1,8 kg!!!

Paino nyt 75,1 kg

Pudotus yhteensä 6,6 kg

Vierailija

Tässä viimeinen taulukko...

8.1. 84.8

15.1. 83.8

22.1. 83.0

31.1. 82.8

6.2. 82.0

13.2. 81.2

Tällä viikolla on ollut ihan hirmuinen syöpöttelyvimma (taitaa olla kuukautiset tulossa...) ja ruodussa pysyminen on äärettömän vaikeaa. Vaakakin näyttää mitä sattuu, tämän aamun punnitukset 80.6 - 81.4, laitoin listaan tuon 81.2, joka sain toistumaan. Pitäis kai tarkistaa vaa' an patteri, koska muuten tässä putoaa kärryiltä. Iloitsen jokainen aamu, kun vaaka näyttää pienempää lukemaa kuin koskaan ennen, vaikka ei saisi käydä vaa' lla kuin kerran viikossa. Mutta mun paino vaihtelee niin paljon, että kaditan motivaationi sinä aamuna kun vaaka näyttää +1 edelliseen viikkoon. Kun punnitsen joka aamu, niin näkee nuo vaihtelut, eikä harmita ihan niin paljon, jos alemmaksi on joskus päässyt. Nyt alkaa olla tu 7 alkava painoraja jo sen verran lähellä, että pitäisi jaksaa tsempata ensimmäiseen palkintopyykkiin oikein ahkerasti.

No joka tapauksessa nyt käytössäni olevat 2,50 eurolla kirpputorilta ostetut farkut alkaa olla sen verran isot että pitää koko ajan ylös nostella. Joten pitänee kaivella, jos kaapista löytyisi jotkut mitkä joko mahtuu jalkaan tai sitten painella taas seuraaville kirppishankinnoille. Uusia kalliita housuja en osta, kaapissa on parit jo odottelemassa, kun pääsee tuonne 70 kilon paikkeille. Sitten on kyllä jo lupa mennä kauppaankin :) Vaikka siitäkin olisi tarkoitus päästä vielä ainakin 5 kiloa, mutta siihen menee sitten varmaan vuosi.

Tsemppiviikkoa kaikille !

Vierailija

eli viime viikonn aikana putos -200g ja sain vihdoin ensimmäiset 5kg täyteen :)

palkintona oli siis hieronta helsinki dayspa : ssa ja lasi viiniä.

hieronta oli otdella hyvä ja paikka vieläkin ihanampi. oli tosi hyvä hemmottelu palkinto ja auttaa taas tsemppaamaan eteenpäin.

seuraavalle 5kg pitäisi nyt siis keksiä jokin palkinto myös.

aloituspaino 82,8kg

paino nyt 77,8kg

viikon pudotus -200g

koko pudotus -5kg

tavoite 70kg

M

Vierailija

Paino alunperin pari vkoa sitten tasan 60kg, tänään 59,3kg. No, ainakin suunta on oikea! Muuten olen aika skarppina arkisin pystynyt olemaan, eilinen ystävänpäivä meni" hiukan" överiksi ;-) Suklaata kaikissa mahdollisissa muodoissa. Liikuntaa lähinnä kävelylenkkien muodosa, polvi vihoittelee ikävästi.

Ja kirjastosta lainasin jonkun jumppakasetin, mitä yritän viim.vkonlopun aikana kokeilla.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija

niinkun tossa ylempänä vihjaisin,taas on lähtenyt vähän tästä elopainosta :) Edelleen kyllä ihmettelen miten voi olla mahdollista kun olen omasta mielestä sortunut ihan liikaa kaiken maailman herkkuihin,suklaata,pizzaa,karkkia,kahviherkkuja ym. No kai sitä on ennen syönyt niin järjettömiä määriä(yök!) että nämä määrät ovat kai sitten normaaleja :) pysyy kyllä mielikin parempana kun antaa välillä itselleen luvan herkutella.Mä ainakin olen kuin persuksille ammuttu karhu jos kieltäydyn kaikista herkuista :)

alkupaino 2.1:93,5kg

paino nyt 13.2:87,8kg

viikkopudotus:-800g

kokonaispudotus:-5,7kg (jesjesjes!)

tavoite ennen kesää alle 80kg

tossa edellisessä pinossa taisi olla kyselyä mistä päin yms. kukin on, eli me asustellaan päijät-hämeessä ja perheeseen kuuluu mies ja 2 lasta (11kk tyttö ja 4,5v poika).

Taitaa olla taas aika sekavaa tää kirjottaminen,mutta pistetään se lasten sairastelun ja oman alkavan flunssan piikkiin :)

parempi lopetella ajoissa:) tsemppiä kaikille!!

Vierailija

eli hitaasti mutta varmasti ;).

Paino aluksi: 62,1kg

Vko 1 61,5kg

Vko 2 61,8kg

Vko 3 61,4kg

Vko 4 60,9kg

Vko 5 60,9kg

Vko 6 60,7kg

Tavoite 58kg

Eli peräti -200g! No, on se parempi kuin ei mitään. Ollaan kuitenkin alemmissa lukemissa, kuin ennen raskautta ja se on hyvä se. Hyvä lähtökohta alkaa odottamaan toista, jos tärppää ;).

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä seuraavaan viikkoon!

Vierailija

en ole jaksanut tietoisesti laihduttaa, mutta tulos kuitenkin ok, eli:

aloitus 2.1. 80,5 kg

tänään 17.2. 77 kg

kokonaispudotus siis -3,5 kg.

Onko joku kokeillut nutrausta (täys/osa)? Itse olen sen ajatellut aloittaa, mutten ole vielä saanut sitä aikaiseksi. Entä onko joku ajatellut/käyttänyt noita laihdutuslääkkeitä (Xenical/Reductil)? Mahtaako lääkärit kirjoittaa niitä helpolla? Itselläni BMI nyt 29.

Vierailija

paikkakuntaa joku kyseli, minä siis Espoosta ja perheeseen kuluu mies ja kohta 2v. poika.

oli muuten ihana tänä aamuna mahtua prinsessa mekkoon :) meillä on töissä siis päiväkodissa prinsessa juhlat ja mahduin vanhaan kauniiseen juhlamekkoon ja se jopa näytti ihan hyvältä, kun ei pursuillu ihraa joka aukosta.

ja poikakin totesi että " äiti pinsessa" kun aamulla kokeilin kotna mekkoa ja tiaraa :))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat