Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruuhkaista Kätilöopistolla???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla ens viikon su laskettu aika ja juuri luin, että kovia ruuhkia esim Naistenklinikalla ollut näihin aikoihin. Viime kerralla synnytin toukokuussa 2006 ja silloin oli myös hyvin hektinen ja kiireinen fiilis Kättärillä. Ei luonut mukavaa tunnelmaa ensisynnyttäjälle. Tiedustelenkin tässä onko täällä sivuilla paljon porukkaa, joilla samoihin aikoihin LA? Ja onko sellaisia, joilla olisi ollut juuri synnytys Kättärin ruuhkahuipussa? Kokemuksia???

Kommentit (2)

Vierailija

mutta samaa mietin. Mulla la 19.9. ja NKL:lle olen menossa. Ei kai se auta kuin soitella sinne lähtiessä ja kysyä tilannetta. Käännyttävät sitten muualle jos niikseen on, sitä en kyllä toivo. Esikoinen syntyi 2/2006 NKL:lla ja olin tyytyväinen erityisesti synnytyksen hoitoon ja siksi haluan takaisin NKL:lle vaikka nyt asummekin kauempana (Keskisellä Uudellamaalla) ja periaatteessa yhtä pitkä matka on sekä KOS:aan, NKL:lle ja Hyvinkäälle.

Vierailija

Kättärillä on kuulemma kokonaisen osaston vaje (ilmeisesti siis lapsivuode-), siksi sulkuja tulee aina välillä.. Mutta ilmeisesti Naistenklinikalla tilanne on sen lehtijutun mukaan pahempi, vaikka usein kuulostaakin siltä, että Kättäri olisi pk-seudun synnyttäjien keskuudessa suositumpi. Periaatteessa syksy eli kai loka- ja marraskuu on hiljaisempaa aikaa verrattuna esim. kevääseen, mutta tämä käynnissä oleva vauvabuumi on saanut synnärit pullistelemaan. Tiloja kun ei ole pystytty laajentamaan.. Itsellä laskettu aika lokakuussa, täytyy toivoa, että käy hyvä tuuri ja mahtuu Kättärille. Viimeksi pari vuotta sitten oltiin vikat sisään otetut ennen sulkua ja lokakuu oli silloinkin.. :-)

Uusimmat

Suosituimmat