Ystävä on kuin villasukka.. Apua!! Kuinka runo jatkuu???

Vierailija

Tuli sunnuntaina jossain lastenohjelmassa.

Kommentit (6)

Vierailija

ja minun ystäväni on kuin niitynkukka joka saa minut hymyilemään,

ota kädestä kiinni tule kanssani rantaan vien sinut katsomaan

miten aurinko laskee puiden taa ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin,

oppia tään maailman paljon paremmin

Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen

niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Ja minun ystäväni on kuin villasukka...

Vierailija

minun ystäväni on kuin villasukka,joka talvella lämmittää. ja minun ystäväni on kuin niityn kukka joka saa minut hymyilemään.ota kädestä kiinni,tule kanssani ramtaan niin vien sinut katsomaan,miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan. ja kun mä sitten joskus olen aikuinen,niin oppimaan nää asiat joskus tule en.

Vierailija

minun ystäväni on kuin villasukka joka talvella lämmittää, ja minun ystäväni on kuin niityn kukka joka saa minut hymyilemään. tule kanssani rantaan, niin vien sinut katsomaan, kuinka aurinko laskee puidentaa, ja saa taivaan punertamaan. minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin oppia tään maailman paljon paremmin. Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en. LOPPU

Vierailija

Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää, ja minun ystäväni on kuin niityn kukka, joka saa minut hymyilemään.

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin, oppia tään maailman paljon paremmin.

Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen, niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat