pari kysymystä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei vaan,

eli siirryn nyt tänne. Minulla 7.viikko menossa!

En ole vielä käynyt ultrassa. Yksityiselle olen varaamassa ekaa ultraa.

Mutta oireista; väsymys on meikäläisellä aikamoinen! Eli vähän harmittaa kun ei meinaa jumppaan jaksaa mennä.

Sitten toinen; onko alkuraskauden turvotus (mahanseutu) normaalia?

Olen nimittäin miettinyt, että lihoinko juuri ennen plussaamistani vai onko tämä raskauteen (vai mihin liittyvää?)

Kommentit (2)

Vierailija

eiköhän se raskauteen liity tuo masun turvotus, mulla ainakin ensin vatsa turpos ihan selkeesti, ja oli turvoksissa vähäsen monta viikkoa. Jossain rv10-12 tienoilla se turvotus vaan otti ja katos! Älä siis säikähdä jos se turvotus yks kaunis päivä onkin poissa, sekin kuuluu asiaan :)

Väsymyskin kuuluu oireisiin, toisilla enempi toisilla vähempi. Parempi levätä jos siltä tuntuu..äkkiä vetää ittesä piippuun kun väkisin yrittää painaa eteenpäin. Jumpalle ehdit myöhemminkin :) Väsymys kaikkoaa sitten aikanaan..joskus rv12 tienoissa monilla alkaa alkuraskauden oireet helpottaa.

Tsemppiä ja onnea odotukseen!!

Tappert ja Puksu 36+1

Vierailija

Joo olenkin miettinyt, että turvotus liittyy tähän raskauteen. Mieheni tietysti vitsailee, että olen vaan lihonut:=)

mutta se on jännä, että aina ennen menkkoja olen ihan turvoksissa ja nyt se turvotus sitten on ikäänkuin jatkunut vaikka tietenkään menkkoja ei tule kun plussasin:=)

Ja uni tosiaa maittaa, eli illalla klo 22 viimistään nukkumaan ja klo 7 ylös aamulla.

Siitä oon ilonen, että pahoinvointia ei ole ollut juuri nimeksikään....viime viikolla välillä oli vähän etova olo ja luulinkin, että mulla on lievä vatsatauti kunnes tein testin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat