Voi vitun Painonvartijat, nyt riitti!!!

Vierailija

Jatkuvasti on nälkä!

Äsken ahmin paketillisen jaffa-keksejä, ja sitten oksensin ne kun tuli morkkis.

Perkele että laihtumisen pitää olla kidutusta.

Kakarat on katsoneet muumeja koko päivän kun äidillä on niin nälkä ettei jaksa tehdä mitään.

Prkl!

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kalorilaskuria voi kokeilla ihan ilmaiseksi ja katsoa, miten homma toimii. Käyttääkin voi ilmaiseksi, mutta jos haluaa omat tunnukset ja kaikki ominaisuudet, hinta on " huikeat" 2 euroa kuussa.

Vierailija

Ymmärrän sinua hyvin, olen itsekin yrittänyt laihtua. Parhaimmillaan olen 10 kg saanut pois (painonvartijoissa myös). Syksyllä tuli vain lisää kiloja ja lopetin. Mietin, menisinkö uudestaan ensi viikolla. Jotenkin kuitenkin juuri painonvartijoissa onnistun, jos ylipäätään.

Voimia sinulle. Yritä syödä sellaista, mistä ei tarvitse laskea niin paljon pointseja.

Vierailija

sitä samaa ruokaa en koskaan (yhtenäkään päivänä) onnistunut saamaan niitä pisteitä täyteen vaikka kuinka mätin ruokaa. Aina jäi pisteitä seuraavalle päivälle.

Valikoi hyvin ne ruuat mitä syöt niin varmasti pysyy nälkä poissa. Perunaahan ne painonvartijat saavat syödä rajattomasti, samoin leipää ;). Minusta tuo oli tosi kummallista.

Salaattia pesuvadillinen päivässä kyllä siinä on purtavaa...

Vierailija

nollaruokaa, kuten porkkanoita. Ruuan kanssa ota paljon perunoita, joita muistaakseni saa syödä paljon. Kyllä nälkä pysyy poissa. Keitä tomaattikeittoa.

Vierailija

Olen itsekin kova liikkuja ja kerran golfkierroksella meinasi taju mennä kun olin pv-pisteillä. Muutenkin olin tevaista miestä turpaan ja mies käski lopettamaan koko homman ennen kuin meille tulee ero.

Laihduin sitten Zone-dieetillä (hyväkarppausta) ihannepainoon ja siitä lähtien olen ollut vapaan tyylin alakarppaaja. Neljä vuotta karppausta jo takana ja pois en vaihda.

Vierailija

Tosi vitun kiva olla sitten loppupäivä lähes syömättä :/

Mitään ei saa perhana maistella, eikä ikinä syödä mitään herkkuja, mulla menee hermot!

Ulkona ei saa syödä, kun siellä ei ole mitään mistä eitulisi päivän pisteet täyteen.

Jos otan kourallisen pähkinöitä, niin siinäpä sitten menee päivän pisteet, jee jee.

Suututtaa!! ap

Vierailija

Ei tule enää sellaista sudennälkää kuin hiilaripitoisella ruualla. Painonvartijoissa on se heikkous, että pisteet suosivat tosi hiilaripitoisia ruokia ja jos on taipumus verensokerin heittelyyn, tulee taatusti nälkä ja heikko olo. Minusta tuossa systeemissä on älytöntä se miten rasvasta sakotetaan paljon enemmän kuin kalorimäärää vastaava määrä pisteitä. Rasva kuitenkin pitää nälän pitkään poissa ja madaltaa verensokerin piikkejä.

Vierailija

kyllä ne kuuntelee asiakasta...

- Kyllä tämä laihduttaminen on kauheeta. Söin juuri salaatin eikä muuta koko illaksi. Mutta ehkä pärjään, kun salaatti sisälsi

1 frisée-salaatin pilkottuna

1 tomaatin

1 avokadon

2 pekoninviipaletta rapeaksi paistettuna

1 broilerinrinta pekoninrasvassa paistettuna

paahdettuja pinjansiemeniä

extra virgine -oliiviöljyä

sitruunamehua

mustapippuria myllystä

Maldon-suolaa

Ja ruoan laittamiseen meni kokonaista 10 min.

Terkut!!

t. karppi

Vierailija

Lopeta tuollaiset nälkäkuurit ja siirry karppaamaan! Loppuu tuollaiset jaffakeksiyrjöilyt, nälkä ja mieliteot pysyvät poissa, saat syödä ihan normaaleja määriä terveellistä ruokaa ja silti kilot tippuvat. Mitä järkeä tuollaisessa itsensä kiusaamisessa?

t. karppi, jolla - 10 kg karppaamalla pois, kolesteroli normaali vuosikausiin ja verenpainelääkitys puolitettu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat