Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka lainais satasen? saat huomenna takaisin!

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

minua eli sitä joka tarvitsi väh. 600 euroa niin voin kertoa. Maksaisin sillä summalla sähkölaskun, ensi kuun vuokran ja ostaisin ruokaa täksi+ensi kuuksi. Olen ollut pienipalkkaisessa osa-aikatöissä, joihin kutsutaan tilanteen mukaan, mutta nyt sitten sairastuin niin etten ole ensi kuun vuokrarahoja päässyt tienaamaan. Tarkoitus on etsiä parempi työpaikka vielä tämän kuun aikana/ensi kuun alussa jolloin tämä tilanne ei pääsisi toistumaan. Säästössäkään ei ollut yhtään kun olen vasta kohta saamassa opiskeluni loppuun ja tuossa osa-aikatyössäkään en ole vielä ehtinyt kauaa olla. Opintotukea en enää saa, eikä sossukaan tässä tilanteessa auta.

Takaisin en todellakaan pystyisi maksamaan, ainakaan kovin nopeasti.

Parempi työ mitä aion etsiä on melkein mikä työ vaan, tämän hetkinen on sen verran surkea. Harmittaa vaan kun minulla ei ole minkäänlaisia suhteita tällä paikkakunnalla mikä helpottaisi töiden hankintaa. Säästämistä varten minulla on jo tilikin, mutta siellä on alle 2 euroa tällä hetkellä, tarkoitus aloittaa säästäminen heti kun niitä töitä saan ja kaikki laskut ajan tasalle.

T:muistaakseni nro 6

Lainaus:

minhin käytit rahat? Myös se kiinnostaisi, että alatko säästämään pahanpäivänvaralle. Ettei pa-tilanteesi vain toistuisi?

Uusimmat

Suosituimmat