teutonia timmyistä kokemuksia?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

mietiskelen että minkähänlaiset rattaat ois hyvät ja nuista oon kiinnostunut.. mietin van että onko siis niin että timmyissä lasta ei saa laitettua kyytiin kasvot työntäjään päin vaan ainoastaan kasvot menosuuntaan..? minkäkokoisia vauvoja ootte nuihin pistäneet? meillä 6 kk ei kauaa mahdu vaunuihinsa mutta tuntuu kummalta noin pieni laittaa kasvot menosuuntaan. entä saako nuihin kantokoppaa asennettua (seuraavaa vauvaa ajatellen)? entä kuinka isoksi ootte lasta nuissa kuljettaneet?? entä muuta? hyvää, huonoa?

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä on kuukauden kokemus timmyistä ja tyytyväinen olen ollut. Niitä suositellaan kuuden kuukauden iästä lähtien 15 kiloon asti. Ovat mukavan kevyet nostella esim autoon ja kuitenkin niissä on isot pyörät ja kulkevat hyvin.

Ja aivan oikein istuinosaa ei voi kääntää, mutta kuomun ilmeisesti voi. Eli kantokopan kanssa voisi siten kuljettaa vauvaa kasvot työntäjää päin. Itse olen pitänyt 6kk ikäistä kasvot menosuuntaan ja hyvin on viihtynyt...kuomussa on kurkistusikkuna josta voidaan tarkkailla toisiamme molemmin puolin;)

Suosittelen!

Vierailija

onko siis niin että vain vaunuina nuo saa " itseen päin" .. että rattaina ollessaan vauvalla on kuitenkin aina kasvot menosuuntaan??

Vierailija

Ostimme juuri Teutonian Timmyt ja vaikka kokemukseni niistä ei olekaan vielä pitkä niin ihan hyvältä vaikuttavat. Ainut mitä kaipaisin

lisää olisi heittoaisa, niin ja ehkä myöhempää käyttöä varten mukiteline, mutta kaikkea ei voine saada. Otimme ilmakanavapyörillä, ne vähän pomppivat nyt jäisillä epätasaisilla kulkuväylillä mutta kaupunkiajossa niitä enemmän käytetäänkin.

Olen kuljettanut nelikuukautista vauvaani TImmyissä kantokopassa kasvot menosuuntaan eikä se tunnu sen omituisemmalta, kun laitan

harson vauvan kasvojen eteen - se on pakkasenkin takia hyvä idea -

ja voin kurkistaa hänen tilannettaan kuomun aukosta. Se on tosi hyvä!

Ihan hyvät rattaat siis, mukavan kapeat ja kevyet. Meillä oli aiemmin

käytettynä hankitut vanhemmat vaunut ja ne kun pakkasi autoon niin ei sinne oikein muuta mahtunutkaan. Nyt menevät pieneen tilaan.

Ja nehän ovat myös melko edulliset verrattuna moniin muihin.

t. Sirita

Vierailija

entä vielä.. osaisko joku kertoa kuinka isoa lasta nuissa voi kuljettaa.. onko painorajoituksia tms.. kun en esitteesä löydä..?

Vierailija

pehmeän kopan tai lämpöpussin. Ja kuomua kääntämällä saa myös lapsen kasvot itseensä päin eli vaikka heittoaisaa ei ole eikä istuinosaa voi kääntää, niin noin kääntö onnistuu.

Hyvät, pitkäikäiset rattaat!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat